S*Jean Dark Goofy säger hej
Hej!
Som ny medlem här på forumet så ville jag bara säga hej och presentera vårt senaste nytillskott i flocken som fyller 4 månader inom ett par dagar. Goofy kallas han och heter egentligen:
S* Jean Dark Goofy OSH n
e Ch S*Jean Dark Ali Baba OSH n
u Marilljo´s Lady SIA n
Han är så klart alldeles alldeles ljuvlig och underbar. Jag hoppas att vi ska debutera i utställningsringen i höst, men tillsvidare ägnar Goofy sig åt att motionera våra övriga katter, jaga flugor, kurra och så ÄTER han. Mycket och ofta
.
Vår flock består av vår gamla siameshane Gepetto, vår sphynxdam Lise och vår hittekatt Mjau Mjau. Sen har Goofy två stora bodyguards också, våra dobermanns Gossip och Kanonen.
Ha det gott!
Hälsar Ammi, Goofy och alla de andra 
Hei
jeg er ganske ny her jeg også og jeg synes dette er et flott forum 
Goofy er aldeles nydelig 
Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no 

åhh. vilken läckerbit
Välkommen!
Välidg vacker katt du har där. 
/Elisa
Riktig läckerbit! Grattis!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken snygging ! OCH svart ,min favvo färg ! Ska bli kul att träffa honom IRL
på ngn utställning framöver 
Supersnygg kille! Välkommen hit :)
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Fin han är! Jag har hans bror här hemma, S*Jean Dark George Darling :)
Fin Goofy
Tack allihopa, vad gulliga ni är!
Kattutställningsvärlden är helt ny för mig trots att jag ställt ut mina dobbisar i alla dessa år. Firade 20 år med dobermann för några veckor sedan och jag har hunnit åka runt med dem till alla möjliga och omöjliga länder. Vår tik är bl a utställd i Danmark, Finland, Sverige, Norge, Tyskland, Slovakien och Italien, men kattutställningar är som sagt en ny och spännande värd.
Utöver utställningar så tävlar jag lydnad och bruks med vovvarna. Men det är inget katterna ägnar sig åt hihi, det är nog snarare tvärtom.
Goofy hälsar mjau, han har precis kört slut på Gepetto, vår lille veteran ;). Gepetto, som fyllde 10 år i mars, älskar sin lillebror. Tidigare har vi haft 3 siames- och orientalfröknar till i vår flock, men de har tyvärr försvunnit en efter en (pga ålder och sjukdom), så en ny orientalkompis var efterlängtad
.
Vi ses!

Så kul med en kullbror på forumet 
Välkommen hit, och guuud vad fin din lilla sötnos är. Jag är så svag för svart !
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Han är riktigt snygg! Hjärtligt välkommen till oss! Vi ser fram emot att få följa hans uppväxt med måååånga fina bilder! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Jättevacker kille!