Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 1358 ggr
silverbulletgarden
0

Tack för allt stöd!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Stick inte ut näsan här är mitt råd. Jag tar inte åt mig av alla elakheter som skrivs. Jag tror på "tänk gärna fel, men tänk själv" Det är en synd att tro man är en GUD. Finns bara en för mig:) Jag har ett otroligt stort hjärta så jag är tacksam för alla brev. En god människa har igentligen rätt att försvara sig, men jag vet att man inte får det?

Jag är van vid ovänner på forum, men tänk den här gången gjorde jag inget? Alla lever i en fri värld med rätt till sina åsikter, tycker jag. Jag ska satsa på mina älskade hundar och har själv fostrat en diabeteshund. Så okunnig, idiot (redigert) vet jag inte? Ni är fria till era åsikter vi lever i en demokrati, ett underbart land som Sverige!

Om jag väljer att sälja mina katter osteriliserade är ju helt upp till mig? Det kan hjälpa någon annan komma igång lite. Alla kan göra misstag! Aisha är i god form och älskar att vara mamma. EMINEM är också i god form och mår bra. Har varit aktiv i djurskyddet så jag skulle aldrig sälja till ett dåligt hem eller om dom inte mår bra?

Kram allihop/ Monica

www.silverbulletgarden.com

kalindas
0

redigerat..Flört

/Elisa

SacredSouls
0

#0 Vi har sett oss nødt til å redigere ditt innlegg da du hadde navngitt to medlemmer og kommet med useriøse påstander.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Vi har redigerat din text i det här inlägget. När du hänger ut andra medlemmar, bryter du mot våra sajtregler.

Jag vill också informera dig om att Line stängde ner din tråd på direkt anmodan av mig idag. Vi kan inte ställa oss bakom denna typ av annonser.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

silverbulletgarden
0

Vissa får skriva vad dom vill? Men INTE JAG? Väldigt märkligt faktiskat. Det här är det märkligaste forum jag varit med om verkligen. Vad har jag gjort? Någon kallade mig "idiot" men jag får inte skriva hennes namn? Himmeltindens får skriva vad hon vill? Men sanningen tål ni inte? Vet ni? Jag tycker ni är patetiska! Det här är ett "rövslickarforum" så stäng gäna av mig igen…

Jag är mättad långt upp över öronen! Jag kommer att sälja mina katter och jag skiter i vad NI tycker. Ingen som VÅGAR skriva det kanske? Men det gör jag och många håller med mig. Jag STÅR stadigt på två ben och har någon problem med det kom på besök. Välkommen!

Dikten är till er!

TEXTEN BRYTER MOT SAJTENS Skrivregler OCH ÄR RADERAD AV MODERATOR.

[lisme]
0

Hvis vi er så ille, hvorfor ønsker du å delta på forumet da?

hannele44
0

Oj vilken fin fin dikt Cool

Himmeltinden
0

Jeg syns ikke dette er noe koselig i det heletatt… syns vi skal la dette bli med dette. Uansett hva vi skriver, hjelper det ikke kattene det dug. Hun gjør som hun vil uansett. Jeg ønsker tråden låst, før det blir mer drittkasting og personangrep.

SacredSouls
0

På en dag som dette hvor hele Norge er i sorg synes jeg det er tragisk at vi skal være nødt til å oppleve en slik ekstrem selvopptatthet.

Medlemmet blir nå ilagt skriveforbud ..igjen..

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Jag låser tråden för vidare kommentarer.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer