oldemor PiaMia :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jeg er så glad om dagene, for nå skjer det så mye positivt i katteriet mitt at jeg nesten ikke tror det er sant.
Jeg mistet jo linjene etter min ynglingshannkatt Blue Iams Ehecatl, og var så utrolig lei meg for dette. Og den linjen jeg hadde etter han var det PiaMia som hadde. Men der mistet vi jo Rose, datteren til PiaMia i vinter til min store, store sorg (det var så trist at jeg nesten sluttet som oppdretter) Og PiaMia er kastrert.
Men så kom jeg i kontakt med en hærlig liten familie ikke langt unna meg som hadde lyst å starte med oppdrett. Og dem hadde da en liten slekting av PiaMia :) Og jeg lånte dem min Once In A Lifetime, og spurte tynt om jeg kunne få tilbake en hunnkatt om det ble noe. Og det ble litt av ett kull. 3 jenter og 3 gutter… og hjelp, alle ser jo bare så flotte ut. Så nå er jeg så glad så glad..
Er det noen som har lyst på en vakker liten kattunge med en etter min smak hærlig stamtavle, som gir kattunger av en særegen karrakter i gemytt, så ta kontakt med oppdretteren som dog er litt ny i faget.
hjemmeside til oppdretteren: http://www.siameser-zelda.com/30531983
Her er link til stamtavlen http://pawpeds.com/db/?a=p&ids=13:742993;12:769716;7:958114;2:881773&g=4&p=sia&date=iso&o=ajgrep
Den GUTTEN va enastående vacker i sitt ansikte
Ser jättefina ut! 
/Elisa

Åh så roligt för dig! :-) Vilka söta bebisar, blir bebissjuk igen. <3
Det är som en saga, helt osannolikt!
Er helt enig .Flotte er de
forstår at du er glad for at du får tilbake
linjene du trodde du hadde mistet
Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no 
Så herlig Aino.Dette var fantastisk. Nydelige små og så flott at det kom tre jenter å velge mellom også.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Takk skal dere ha.. og det å velge mellom disse 3 jentene kan bli en vanskelig oppgave.