Misslyckade kattbilder
Brukar ta bort misslyckade kort där jag blir med fort som attan :P Brukar få konstiga dubbelhakor eller se ut som en röd tomat!!
Men har ett Kort på Carl Philip som blev lite sådär… Även Björnes tass blev med på bilden…
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
De satt fint og poserte, men da jeg fikk kameraet i sving ble bildet slik. Kattunger *riste på hodet og le*
Min hemsida:
#9 SÖÖÖT
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

#4 Haha.. den bilden säger så mycket om hur det är fota kattungar! 

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Vilhelm låg så sött och tittade in i kameran när Verner såg sin chans till anfall…
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så roliga kort ni har! 

#20 - Hahah crazy cats!!
#21 haha ups!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
#20 Ha ha - den mitten ser helt galen ut - men kolla sötnosen till höger - såååå deprimerad.
#21 *fniss*
Cats are like potato chips - you can't have only one!

#23 den "deprimerade sötnosen till höger" är Kakan (embla2´s katt), numera IC, det kan man inte tro va? 

Så roliga bilder! Men sen nya SIF vart till, lyckas jag ej lägga in bilder
Apropå dåliga bilder, vad tycker ni om min sambos vackra bild på vår siames Pixla? 
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se

Hahaha, fantastiska bilder! 
#27 men hur ligger hon??? 
Cats are like potato chips - you can't have only one!
#30 tanteva > Jadu, det undrar jag med…
tror hon sträcker sig ut över armstödet på stolen för att titta på något, exempelvis sin kompis 
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Underbara bilder! :D jag skrattade gott, katter är verkligen goa!
~ Bara döda fiskar följer strömmen.

#33 Men helt underbart
# 35 Hehe sånn kan det gå når man leker og ikke er klar over kameraet, da er man ikke helt med på det fotogenske øyeblikket

Navnet hennes er Mango