PRA-Svar
Efter mycket om o men så har ja äntligen fått min ena honas Tetrafelins Dalwhinnies-Michas svar ang PRA. varit jätte orolig om hon skulle haft dubbla anlag för det.Men hon är som tur är bara bärare!
Nu väntar ja på svaret från hennes dotter Sookie,dock ej fått det än.Nån som vet om det e normalt att få dem olika tider,trots man skickade in dem samtidigt och de fick dem samtidigt?
Hon väntar ungar nu i dagarna så man är extra nervös.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så flott at hun bare er bærer! Grunnen til at du ikke har fått Sookies svar ennå kan jo være at de må teste den andre svaberen hennes fordi de ikke fikk et klart resultat av den første. Det er flere som har opplevd det 
såååå spännande med Sookie!!! men då kan hon ju omöjligt vara mer än bärare eftersom pappan är fri och mamman bärare så då kommer hon ju inte bli sjuk iallafall. Hoppas svaret kommer snart. PS glöm inte skicka in resultaten av PRA till sverak och pawpeds

Woow ja fick mitt PRA svar ang min hona Sookie,som oxå igår fick sin första kull. N/N står det!!!! alltså hon är inte bärare av PRA.Vilken Lycka! Eftersom hon me fått sin första kull precis,och hanen inte hunnit testats så hade det varit olyckligt fall nu båda hade varit bärare, då de blir mycket större chans att ungarna får dubbla anlag. Glada nyheter denna morron! 
Skönt att höra! :-)
/Elisa
Jippi! 
Vilket glädjebesked! Hurra!
grattis
Grattis :D