Omplaceringskatter sökes!!
Vi är ett par i femtioårsåldern som om några veckor flyttar ut på landet. Vi är båda stora katt-älskare och skulle vilja erbjuda två omplacerings-katter ett bra hem med mycket kärlek och stimulans.
Vi har tidigare erfarenhet av siameser, vilka vi tycker är helt underbara! Nu vill vi hitta två stycken siameser eller orientaler som trivs tillsammans som behöver omplaceras.
Vi tros oss veta att de skulle få det väldigt bra hos oss. Vi kommer att bo stort, ha en underbar utomhusmiljö och ödsla mycket tid på dom (alla barn är ju numera utflugna)!! Finns det några katter i behov av omplacering så hör av er!
Vi är enbart intresserade av sällskapskatter, ej fodervärd etc., och det gör inget om katten/katterna har några år på nacken! För det har ju vi.. he he …
Hör av er/
Jill och Bosse
0709 99 87 78
Titta under omplacering, där kan det finnas nåt av intresse.
/Elisa
Nu har vi hittat två äldre pensionerade avelshonor!
Här går det undan!
Grattis! 
/Elisa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är Tuska som har tänkt sej att omplacera, för första gången och ni vet hur larvig jag är. Dessa katter mår inte bra sedan vi flyttade och blivit lite mobbade av de andra "stöddiga" katterna jag har.
Bina och Berta. friska fina 6 åringar, det va ett beslut som känns ska jag säja. Kontakt ska knytas och båda parter ska känna sej nöjda, så vi är bara ibörjan….
Bina och Berta ska veterinärbesiktas och gaddarna ska gås igenom, de ska vara ny vaccinerade, lämnar inte ifrån mej nå osunt. Hoppas innerligt att de får det bättre än hos mig.
Jag tror de får det jättebra, vilket drömhem! 
Det är svårt att omplacera. Men ibland måste man. 
Men det låter som ett fint hem och man blir alltid lite extra glad när man ser att det går bra i nya hemmet.
/Elisa
#4 Jeg forstår godt at du synes det er veldig vanskelig i omplassere jentene dine, det synes jeg også er vanskelig. Men du har to jenter som ikke trives hjemme hos deg lenger, og det beste du kan gjøre da for jentene er å finne et bedre alternativ. Det virker som om du kan ha funnet det aller beste hjemmet for dem, og om grunnen til at de ikke trives hjemme hos deg er at du har andre katter de ikke kan omgås med, gjør du det aller beste for dem om de får flytte og bli de eneste kattene i det nye hjemmet sitt. I tillegg gjør du andre mennesker veldig glade siden de får to flotte jenter! Når du omplasserer kattene dine deler du din kjærlighet og din glede over kattene med to andre mennesker, du gir disse menneskene muligheten til å oppleve gleden med å ha to vakre jenter hos seg i sitt hjem.

# 4 Du gör säkert det rätta för dina katter. Vet om att du älskar dem mkt. 
Detta hemmet har fått många erbjudanden om omplaceringskatter, så tyvärr blev det inte min Bina och Berta som fick flytta dit.
Dyker ett liknande hem upp igen är jag villig att släppa greppet om dem. Hemmet är så viktigt för mej, mina katter ska ha det bästa.
Det var synd att det inte blev dina. Men hör jag någon som söker katter. Så vet jag att du har två. :-)
/Elisa