Siames iFokus

Siames

Etikett: hobby
Läst 2496 ggr
Lillatassen
0

Roligaste leksaken enligt era katter??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken leksak leker era katter helst med??

Här kommer Englas favorit! Skrattande

Hanna-B
0

Nova älskar IKEAs mjukisråttor, dom kan hon leka med ensam i evigheter, kastar den flera meter upp i luften och fångar, apporterar osv..

Har dock fått stark konkurrens från "Da Bird" som Nova är mycket väl medveten om att den ligger i garderoben - hon brukar stå utanför och hoppas att vi öppnar dörren, och smita in så fort hon kan när vi väl öppnar. :)

[SoooL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är flera som är favoriter här.

Fling ama string
Da Bird
Undercover mouse

Med flera :)

Lillatassen
0

Vad är Da Bird?? :D

Hanna-B
1

#3 En vippa! Som av någon anledning är jääätterolig enligt mina katter. Till och med latmasken Nisse blir tokig när jag tar fram den. :)
http://www.swecat.com/da-bird-aerodynamisk-kattleksak

Lillatassen
0

Åh, vilken rolig! Kanske man skulle inskaffa till vårat gäng Skrattande

[nollottan]
0

En gammal strumpa med knut på är det absolut bästa tycker mina katter :-)

Supinesophie
0

Oddie älskar Hårsnoddar och gummisnoddar! Han har lärt sig att skjuta iväg dem själv också, så jag behöver inte kasta dem åt honom hela tiden Skrattande

[nollottan]
0

7# det gjorde min gamla katt!!! :-) jag kunde kolla på henne i evigheter det är sååå kul. Nu har det gått 3 år sedan hon gick bort och fortfarande har alla i familjen som vana att inte lämna några gummisnoddar framme…. 14 års prägling sätter sina spår….

Myzakatt
0

yve2
0

Hos oss är "utställningspön" eller vad de heter väldigt populära både attleka med själv, gärna skall man kasta dem så de kan apportera dem. Då är de alltid två som drar i varsin ända av spöet. Kitty tjej som hon är älskar att leka med döttranas smycken som de lämna över allt. Sedan så är IKEAs mjukisråttor alltid populära sedan har de även en mindrevarian av mjukisdjur som Chili fullkomligen älskar och ingen av de andra katterna får komma i närheten av dem.

Så här brukar det se ut när vi leker med spöna ibland, har inte fått några bra kort på "småttingarna" men så här brukar det se ut - här Nisse (Concinnus Treat Me Nice)

It's a cat's world… adjust! :)

jillan
0

DaBird är BÄST!

aceso
0

Her fikk jeg noen nye tips :) tror jeg må få tak i DaBird jeg også :)

Arwen sin favoritt har alltid vert denne med lange ben som hun kan apportere: http://aprilarwen.wordpress.com/2010/07/14/arwens-favoritt-monkey-catnip/

I helgen så gjorde Arwen et par demonstrasjoner for ene kattungen, og så fikk lille jenta prøve seg, hun tok konseptet utrolig raskt!

(hun er en hvit siameserkattunge, i videoen er hun 6 uker)

http://youtu.be/B5NJ16cV3zM

Det kan jo ha vert tilfeldig adferd, men hun gjorde det altså flere ganger etter hverandre..

Arwen er også vill etter hårstrikk, jeg prøver å gjemme de men hun finner de stadig vekk, fisker de lett ut av toalettvesken min og så vil hun at vi skal leke apport.

SE*Wishetens
0

Pixla äääälskar IKEA's små mjukisråttor!

SE*Wishetens  - http://www.wishetens.se

amandahurtigh
0

Ingemund tycker att våran vippa med ett långt tygsnöre (och en liten blomma med fjädrar på i slutet) är det roligaste att leka med här hemma. Han springer efter den som en galning, och jag springer runt runt för att han ska få det så roligt som möjligt Skrattande

Han ser ut att vilja döda den på bilden som min sambo lyckades ta när vi hade haft honom här några dagar. (Ursäkta blixtbild men bilden blev så kulFlört)

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

isaceasar
0

Min älskar sina vippor, köper dom på maxi. Vissa har fjädrar, boll med fjäder och en har en "svans". Leksaksråttor förstår han sig inte på..