Är det bara jag?
Är det bara jag här som inte håller på med vare sig avel eller utställningar? Bara nyfiken alltså :)
Cats are like potato chips - you can't have only one!
Nej, jag håller varken på med utställningar eller avel :) Har bara 2 fina katter, och det räcker för mig! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nej inte jag heller :)

Nej. Håller inte på med avel eller utsällningar.
Nix, inte jag heller.
För tillfället håller jag inte på med något av det heller.
Har paus och fem kastrater. Får se om jag känner för att börja föda upp igen och ställa ut.
/Elisa
Inte jag inte :P
Inte jag heller. Precis som Kalindas, har jag "paus".
Att hålla på med avel är som bekant inte alltid gynnsamt för plånboken. Som ensamstående mamma - har jag helt enkelt inte råd. Har inte tiden heller, som små kattungar kräver. Jag jobbar mer än heltid och hyr ett stort hus med jätteelräkning.
Men livet är inte slut ännu! Är man "kattbiten" så är man… 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Inte jag heller. Har "bara" mina två bästisar & myser med.
Ok, ibland känns det som om alla andra gör det :) Det blir inget utställande för mig. Mario är nog modig och skulle klara en utställning, men som jag förstått det så är han liten i växten o det är väl inte så bra. Luigi som är så underbart vacker är världens fegaste katt och törs knappt gå ut ur huset. Kommer det främmande så gömmer han sig under soffan osv.
Deras föräldrar har varit på utställningar o vunnit en massa titlar. Deras pappa är underbart vacker!
Cats are like potato chips - you can't have only one!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
9# man kan aldrig förutspå hur katterna blir borta på en utställning. Du ska se min hane han är en sån MES hemma, springer alltid under soffan vid besök mm, men på utställning är han en helt annan katt som vill gosa med alla :-) Min kompis har en katt som är världens snällaste och mysigaste hemma, men på utställning är hon ett monster…. man vet heller aldrig riktigt hur katten ser ut före den har varit uppe för bedömning. Domare ser lite annat än det vi ser :-) Tycker man själv eller katten att det inte är kul med utställning så ska man ju såklart hoppa över. Men jag är "biten". Mest kul är det att träffa alla vänner och prata katt och inte bara Kategori 4 utan alla :-)

Ingen avel eller utställning för mej heller, bara sällskap. Och det räcker långt.