S*Jean Dark Fat Cat.
Nu tycker jag det är dags för lite nya bilder på Carl Philip här inne. Dom flesta bilderna hamnar bara på facebook.
Prinsen växer så det knakar, han har nu hinnit bli hela 5 månader (på tisdag)
Han är en riktig raring och är hur snäll som helst. Väldigt busig och jagar alla katterna runt i hela lägenheten, alla katterna älskar honom :)
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
vilka godingar
!!!
Kjempefine!

Jättefina. Önskar man hade plats och tid för att ha en av varje färg. 
Så fin gutt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
han är verkligen jättefin!
Jättesöta. :) Vad är Sammi för ras?
Så otroligt snygg!

Han är jättefin!
Tack alla :)
#11 hon är en sphynx, min lilla nakenfis :)
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind

/Elisa

MUMS

S*Winterwind
Såååå fina!!!!!
Carl Philip är jättefin ;-)
Idag eller imorgon ska PRA test skickas iväg, allt är utskriver och klart! Håller tummarna för bre resultat :)
S*Winterwind
Håller tummarna hårt!
/Elisa
Carl Philip ska visst vara fri från PRA! Båda hans föräldrar testades fria från det, så behöver inte skicka iväg hans papper….Jag som redan hade betalat och allt!
Men det är ju goda nyheter iaf :)
S*Winterwind
Skicka du iväg i alla fall, nu när du ändå betalat. Så får han ju ett eget intyg på det.
/Elisa
Han är så fin…
#28 Visst är han
Jag blir helt slagen av det hela tiden när jag ser honom!
S*Winterwind
Han är en riktig snygging 
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
…och grattis till att han är PRA-fri.
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Ja, hela han är helt underbar :D Mönstret är så vackert! och just det , grattis till att han är pra negativ :)
Underbar kille! Tabby är så läckert! 
Tack tack tack :)
S*Winterwind