Mörda persienner!!
Imorse vaknar jag av att katterna försöker mörda mina persienner i sovrummet! Dom är ju mina gullegrisar så jag lät dom hållas medens jag tog kort :P Dom var ju redan trasig 
Carl Philip och Ellie hade jättekul, men även sammi och Björne var med på ett hörn!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
När jag tagit kort ett tag kollar jag ut genom fönstret och ser att en hel familj står utanför och kollar in!! Eller dom kollar väl på katterna.
Väldigt kul klockan 9 på morgonen att någon kollar in i ens sovrum! Så gör dom här i Rydal, här finns inget sunt förnuft!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind

helt underbart! Vilka demolition cats!! Tänk att så små kan orsaka så mycket!?
Herregud…ja, som kattägare får man inte vara rädd om sina saker. Själv har jag en ung huskatt på ett år, som river allt som finns i fönstren om en fluga kommer in - en riktig bulldozer. Kan inte ha en enda krukväxt! Jag upplever att Siameserna är lite mer finkänsliga.
Persienner är dyrt! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Ha.Ha
underbart!! vilka terrorister!! Carl Philip ser ju helt galen ut
Sussi89 > Hade jag gått förbi ditt fönster och sett dina buskatter attackera persiennerna hade jag också stannat och tittat
Underbara ligister! 
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Riktiga marodörer!!
Haha
Jeg har ikke persienner lenger,og er veldig veldig glad for det. Jeg tror kattene savner dem
Bare pass på snoren til persiennene at den er godt kattesikret.
Søster til Maiden bor hos noen som har persienner,jeg tror muligens dem har byttet den ut nå 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Haha! Stakkars persienner og stakkars deg som har slike naboer som kikker inn på soverommet klokka 9 om morgenen 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
jisses vilket oväsen det måste vara, men helt underbart att se dem ha så kul, det är det bästa. Då kan man lätt avvara några persienner :-)

/Elisa
Underbara bilder! Tur att mina persienner sitter mellan fönsterrutorna.
Det blev kvällens skratta-högt-framför-datorn-skratt för min del 
Haha ja det är nästintill omöjligt att ha "fina" prylar hemma! Speciellt med tre ungkatter i huset!
S*Winterwind
Fantastisk bildeserie! Og så flinke katter du har, hjelper "mor" med innredningen og setter sitt personlige preg på detaljene
"Extreme makeover - cat edition"