Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1177 ggr
Minsi
0

Balkongen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har katterna börjat vara ute lite när vi är med. Shiva och Måns älskar den friska luften.Glad

PollyBoffin
0

Mys i solen!Skrattande

Bokskogens
0

Visst är det underbart att ha med katterna på balkongen! *ler*
Nätade in våran balkong i helgen så nu slipper jag vara orolig när katterna är med ute och myser.

Mycket vackra katter!
Ha en fin dag!

Celia
0

#0 - det ser verkligen varmt och härligt ut. Jättemysig balkong för katterna Glad Idag har det regnat lite här och katterna har bara slappat.

[hakkapelitta]
0

tänk om man hade en balkong!

förhoppningsvis blir det ju flytt till augusti, men då är ju sommaren slut :(

Canoodles
0

Vad gott de har det där!

Celia
0

#4 - äsch, inte är sommaren slut i augusti. Vi ska ha sommar ända in i halva oktober (det gäller att vara optimistisk) Flört

[viciousy]
0

Mina killar älskar att vara ute när solen skiner. Min creame kille tycker det är det bästa förutom mat såklart…Skrattande Ska se om jag har en balkong bild…

[hakkapelitta]
0

# 6 - jag håller tummarna! (stenhårt!) Cool

Celia
0

Vi har inte haft balkong på många år så det får bli rastgårdar istället. Där kan man ju själv också njuta av sol, värme och skugga. Ibland saknar jag känslan av att ha en balkong, man kan göra så mysigt på en sådan :)

PollyBoffin
0

Jag ska näta in min balkong senare i vår så mina kissar också får vara ute och njuta av solen, barn som skriker, vespor och motorcyklar… Det är mycket de ska vänja sig vid…Hemlis

twistnshout
0

Härlig balkongbild!
Tanken är att jag ska komma till skott och näta in balkongen denna sommar. Det vore ju skönt att inte behöva sitta som en hök och passa på dom..

RarozSia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Her er vår transportable katte gård, har den på balkongen, og tar den med när vi åker på semester Glad. Dett bildet er fra vår semester sommaren 2006

Godt å være sikker på at de er trygge når de er ute. Kattegården blir utvidet i år.

www.rarozsia.com

Attacks
0

Å heldige!! Jeg vil også ha balkong.Har bare en liten stusselig kattegård. Men det er en eller annen oppdretter i Sverige som har laget det så vakkert til med netting og blomster på hele hverandaen,i mink netting? Noen som husker hvem jeg mener?Navn står helt stille.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

twistnshout
0

Vilken bra ide!!

Himmeltinden
0

#13 - det høres lekkert ut…det kunne jeg tenkt meg å se bilde av. Da jeg planlegger noe for kattene mine ute til sommeren..

Celia
0

Den där transportgrejen som RarozSia har är ju fantastisk!

Jag har nog bilder på vår gamla inhägnad, men de enda som använde den var twistnshouts katter när hon kom ner till oss under semestern… Våra bara stod och skrek om jag inte också satte mig där Fundersam

Himmeltinden
0

#16 - det minner meg om Ezy, når han står i sele…første året han var med ute. Hylte å skrek han slik at naboene ble nyskjerrige på hva som skjedde i hagen min. Dem trodde nemelig jeg drev på med barnemisshandlig. Og du kan tro dem ble overrasket da dem så at det var en katt som gråt som en baby.

twistnshout
0

#17 *LOL* Ursäkta om jag skrattar men vilken rolig historia! Det klart att dina grannar tror att det är barnmisshandel på G, sen är det bara en missnöjd kille… Skrattande