solid hane sökes?
Är det någon som har en solid hane med bra mönster i stamtavlan? OCh är PRA testad N/N?
eller någon som vet om dom har någon?
Hoppas du hittar en snygging 
Ta gärna en titt i vår fastnålade "Välkommen-tråd". Där finns tips på hur du bör utforma en annons på vårt forum. Du är välkommen att maila mig eller Line för hjälp.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har en kanel orientalhane med mönster i stamtavlan. Han är sex veckor. Om han en fri från PRA vet jag inte, dom är inte testade . Mamman är fri, men pappan är bärare.

Vi har en lila oriental-hane som har världens underbaraste temprament. Han har framförallt bicolour i stamtavlan men också en del mönster. Stamtavla hittar du här http://www.pawpeds.com/db/?a=p&id=964940&g=4&p=sia&date=iso&o=ajgrep
Hannele: Tack ja jag hoppas det. Jag letar tills min spottade hona :)
Nilla: Aha okey tack:) ja jag ska läsa där så gott jag kan:) annars frågar jag mig bara för..*hehe*
Zandrinos: Ja kanel är oxå jättefint=) inte många som får fram det. Vet ett par stycken som försöker få fram det. Ska ni behålla honom då?
Alba333: Ja det verkar ändå intressant. Är han PRA testad? ska kolla om du har någon hemsida :)..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 Vi behåller inga hanar, dom är släkt med alla våra honor. I kullen finns även en blå classictabby hane, det är också ovanligt.
Är du intresserad, så maila till: gronbergs@telia.com

Förlåt, kanske missuppfattade dig. Söker du hane för parning eller för att köpa?
Vår hane är för utlåning till parning….
Ingen hemsida ännu tyvärr
, men jag kan maila dig bilder om du vill, du når mig på mail isidor333@hotmail.com
Vi finns straxt norr om Helsingborg.
Vi har ju en liten 8 månaders OSH n03 som är fin men han är inte PRA testad. Är du intresserad så ligger han på blocket och vi har test hemma. MVH Monica