Steves PRA-svar
Steves PRA-svar har kommit och tyvärr visade det sig att han är bärare av PRA (N/rdAc)
Trist att han är bärare - samtidigt så är det ju väldigt skönt att han inte är sjuk (även om det aldrig var någon risk för det). Han är ju fortfarande en supersnygg kille 
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Skönt att få svar. Då får du och Anna fixa vackra N/N tjejjer till honom. 
/Elisa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 svar är alltid bra :) och tack så mycket…
#2 Ja vi hoppas på att en röd liten tjej är fri…
Håller tummarna för det!
/Elisa
Det var ju ett bättre svar än om han hade varit sjuk (se det positivt) så länge tilltänkta flickor är PRA fri.. så är det ingen fara på taket :)
eftersom det görs med dna test på saliv.. kan de inte svabba den tilltänkta kattungen redan nu och skicka in så vet du om du kan boka henne eller ej..

Ingen katastrof. Här finns många bärare.
#6 Jo det finns det… och vill vi ha en hona så måste hon ju vara fri…
#5 Dom kommer att svabba dom :) vet bara inte när ;)
At han bare er bærer er jo flott! Det betyr bare at dere må velge hunnkatt(er) med omhu - noe alle burde gjøre
Lykke til med letingen etter en rødmasket siajente som er PRA-fri!
Naturligtvis hade även jag hoppats på att han skulle vara helt fri, men bärare är ju ingen katastrof. Bara lite mindre utbud på tjejer. Ge honom en stor nospuss från mig!

Åh va tråkigt att höra :( man hoppas ju såklart det ska vara fria. Ja har inte fått mina svar än på systern o mamman,vet som redan nu att mamman redan är antingen bärare eller dubbel bärare :/ kan be om att systern är fri,då hon väntar bebbar o hanen ej är testad än….