Ny kattrastgård
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Härligt. Praktiskt när de kan välja att vara ute eller inne genom att fönstret är öppet. Att göra skugga åt dem med att använda sej av ett lakan fastsatt med klädnypor fungerar bra hos mej. Det har varit lite problem i en av mina kattgårdar nu när det varit så varm, dom ska ju ligga där fast det steker och jag upplever att de inte har förstånd att gå innomhus, tokiga kissar man har.

Ja de trivs bra ute alla tre. Det brukar inte bli så hett i rastgården att det kan bli hälsovådligt. Då är det värre med verandan. Där brukar det bli väldigt varmt vilket både orientaler och whippettar tycker om. Whippettarna är nog i så fall mer omdömeslösa. Den ena kan ligga och flåsa i värmen eller under täcket utan att flytta på sig. Tokigt!

Jag blir såååå avis (eller mina katter kanske jag menar..)
Jag också!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Åh! va fint du gjort det till kissarna
Fin gård de fått!
Faster Saga hälsar! 
/Elisa

#6 Tack ska du ha. Jag tycker väl inte "inredningen" är så fin men bättre än inget och de är nöjda mina katter. Så det får vara så.
#7 Tack . Pojkarna hälsar tillbaks!
#1 Det är jättebra att de kan gå in och ut ur huset som de vill och att vi kan ha fönstret öppet.
Tack övriga.

Riktigt snyggt! Har du byggt allt själv eller finns det färdiga stommar att få tag på? 
Vilken härlig rastgård! Snyggt jobbat! 

Jättefint!! 

#9 Nej jag har inte byggt den själv.
Jag har anlitat en snickare. Det var dyrt men värt pengarna. Jag hoppas nu bara att den står pall för snön som rasar från taket i vinter. Jag hade byggt en egen tidigare som inte gjorde det. Tråkigt för Felissa vill vara ute även på vintrarna. Orientalpojkarna vill dock inte det. Trästommar vet jag inte om det finns färdiga att få tag på men metallstommar finns. Det mesta av inredningen är jag dock skyldig till och den kunde kanske se bättre ut men det fungerar i alla fall.
#9 #10 #11 Tack.
Vill åxå ha ;-))

Måste.. verkligen.. ha.. ett sånt.. vi med!!
*påbörjar övertalning av sambon* 
Jättefint, Sighni!
Det är verkligen toppen om katterna får tillgång till rastgård.

Härliga rastgårdar :)
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Vekligen jättefin. 

#14 Det var en fin rastgård du har. Jag tror nog att huskatten vill vara ute i vinter. Orientalpojkarna vill nog inte det. inte Onni i alla fall.
Till er övriga tack! Jag hoppas ni som inte har rastgård till katterna kan ordna det. Förhoppningsvis är ni så händiga eller känner någon händig att ni slipper leja en snickare till det. Lycka till!