Siameshona sökes
Hejsn allihopa…
Efter en tids frånvaro från denna trevliga site så har jag äntligen hittat tillbaka.
Vi hade lite plander… eller ja… ganska många och stora plander på en röd liten tjej… men efter 2 olyckor och ett pra test som var posetivt så gick dom planderna rätt ner i avgrunden…
Så nu står vi här med en Siameshane och ingen hona… Steve växer så det knakar och är nu 11 månader gammal och kommer snart upp på tavlan över avelshanar… måste bara pra testa honom först…
Så om någon vet någon som har en söt liten RÖD tjej så snälla hör av er :). Kan funka med en KANEL oxå
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Du kan bare få røde SIA gutter,solide eller tabby. For å få røde jenter må begge foreldre bære rødt
Så trist med jenta di,jeg håper den nye jenta di dukker opp snart.
Jeg kan få røde jenter utover høst/vinter,men det blir kanskje lenge å vente?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Snygg siames herre du har ;-)

#2 ok ok, jag tänkte inte på att det bara kunde bli hanar

Tror inte att det är så lätt att hitta en röd hona. Jag har en kanel, men det är en oriental hane…fel ras och kön
Lycka till med ditt letande!
zeldtrix har kanelhonor om jag inte missminner mig.
hmmm… mycket att fundera på… Kul med så många svar :). Ska ta och kolla upp länkarna lite närmare tror jag.
Kom gärna med fler förslag eller tipps :D
#7 Enda flere fiiiiiine bebiser fra deg jo 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#7 ÅÅÅh :)
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Då var det en resa till Värmland du sköna inplanderat. :) Dagen efter Världsutställningen åker vi ;)
rättelse… DALSLAND!

Jättefin hane!!! :)
Då har man varit och hälsat på en mycket trevlig familj vid namn NamSooks. och jösses vilka trevliga kattföräldrar. Bara hoppas att kattungarna liknar dom när dom blir stora… :D
Vill ha alla 3!!!
Tack så mycket för kaffet och trevligt sällskap Maria.
Tack för besöket, mycket trevligt att träffas och jätte kul att få se era fina katter!
Ja, de representerar sin ras idealiskt! Det är jag mycket stolt över!
Ja kattungarna gillade verkligen er!!!!!