Mina PRA-resultat
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Inte jordens undergång för jag har friska katter, men tyvärr är båda mina S*Vildbackens Ziggy Stardust BAL c och S*Heartwarmers To Venus And Back SIA h21, N/rdAc alltså bärare av PRA.
Då ingen av dem använts i avel ännu så ser jag inga problem. Tråkigt för mig dock att jag inte kan använda dem på varandra som planerat. Men jag har tilltänkta N/N partner till dem båda så min uppfödning ska nog kunna börja snart iallafall :-)

Det var tråkigt att höra att bägge var bärare men som du säger du kan ju använda andra på dom istället…

Så tråkigt 
Äh, grattis för att de inte är eller kommer bli drabbade! Du kanske inte kan kombinera dina katter i den här generationen men kanske i nästa. Ingen trodde väl att avel alltid går som man planerat.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

Vad bra och skönt att du fick veta INNAN parning - nu har du ett helt annat utgångsläge - jättebra
Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se
Bra att finaste Ziggy och kompisen inte blir sjuka!
Är väldigt glad för jag fick precis veta att min tredje tilltänkta avelskatt här hemma har föräldrar som är negativa!!!! 
Så det betyder att SE*Torparkattens Catalina, BAL b, är N/N. Så då kommer jag kunna använda min hane på henne iallafall :-) Tjoho. Detta känns verkligen bra, hade varit tugnt om jag hade haft 3 bärare hemma i mitt katteri innan jag äns fått min första kull….