Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 1491 ggr
[nollottan]
0

Mina PRA-resultat

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Inte jordens undergång för jag har friska katter, men tyvärr är båda mina S*Vildbackens Ziggy Stardust BAL c och S*Heartwarmers To Venus And Back SIA h21,  N/rdAc alltså bärare av PRA.

Då ingen av dem använts i avel ännu så ser jag inga problem. Tråkigt för mig dock att jag inte kan använda dem på varandra som planerat. Men jag har tilltänkta N/N partner till dem båda så min uppfödning ska nog kunna börja snart iallafall :-)

Lejonhjarta
0

Det var tråkigt att höra att bägge var bärare men som du säger du kan ju använda andra på dom istället…

Helenaf76
0

Så tråkigt Rynkar på näsan

AmandaWvW
0

Äh, grattis för att de inte är eller kommer bli drabbade! Du kanske inte kan kombinera dina katter i den här generationen men kanske i nästa. Ingen trodde väl att avel alltid går som man planerat.

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

Merlions
0

Vad bra och skönt att du fick veta INNAN parning - nu har du ett helt annat utgångsläge - jättebraGlad

Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se

alltidsiames
0

Bra att finaste Ziggy och kompisen inte blir sjuka!

[nollottan]
0

Är väldigt glad för jag fick precis veta att min tredje tilltänkta avelskatt här hemma har föräldrar som är negativa!!!! Skrattande

Så det betyder att SE*Torparkattens Catalina, BAL b, är N/N. Så då kommer jag kunna använda min hane på henne iallafall :-) Tjoho. Detta känns verkligen bra, hade varit tugnt om jag hade haft 3 bärare hemma i mitt katteri innan jag äns fått min första kull….