Bekmørtnans PRA resultater
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I dag fikk vi resultatet av PRA-testen som ble gjort på Tigergutt (Against All Odds) og flaksen vår fortsetter! Også han er PRA negativ!! Jeg kan ikke tro helt at vi har sånn flaks, for det er jo det dette er! Vi har testet 7 katter og alle er negative 

Kattene vi har testet er:
Muffin, Wen, Faffa, Prillemann(Bruno), Tigergutt, Puma og Stripa (Ko Kham Yoi)
Vi har to katter som skal brukes i avl og som ikke vil bli testet siden foreldrene deres er negative begge to. Disse kattene er Lion-O og Jagara.
Så bra å høre.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jisses vilken flax :-) själv har man bara tre katter och två var bärare. Men du Lisme om någon har väl förtjänat detta efter alla tråkigheter du haft på sistone :-)
Grattis vilket flyt..Jagväntar svar på mina tre
Vilken glädje och lättnad du måste känna.
Jag gläds med dej
Grattis! Måste nästan kännas som jackpott på lotto! 
Grattis! Tror bestämt att ni måste köpa en lott, med den här turen lär ni vinna miljoner!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Tusen takk alle sammen! Ja det føles som om vi har vunnet i det store lotteriet, ikke for at det ville vært noen katastrofe om de hadde vært bærere eller at noen av dem hadde vært det, men det er jo så mye enklere når vi ikke trenger å ta hensyn til PRA foreløpig i avlsarbeidet vårt. Og det er så mange katter som er bærere og noen få vil utvikle PRA, så jeg var sikker på at vi ikke kunne ha bare PRA-fri katter her hjemme.
Vi har fått andre gleder også i sommer og for aller første gang skal jeg, min mann og mine tenåringer reise på ferie! Ungene mine er 16 og 17 år og vi har aldri vært på ferie sammen! Jeg og mannen min har bodd sammen i over 7 år men vi har aldri reist bort på ferie. De siste årene har vi reist på utstillinger, og det er jo morsomt men ikke direkte avslappende. 27.juli reiser vi 4 til Tyrkia til Miracle Resort rett utenfor Antalya, og det vi ser på filmer fra hotellet lover oss et virkelig luksusliv!
åh vad härlig för dig/dere!!
Så herlig Lisbeth. Håper dere får en kjempefin tur 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus