Bekännelse: Höjden av bortskämdhet?
Jag lägger isbitar i deras vattenskål varje morgon, de ÄLSKAR vattnet.
Mina vänner tycker jag är lite…ja, ni förstår. Men i detta forum är man ju förstådd. 
Vad gör ni för att sätta extra guldkant på katternas tillvaro? 
Kram Bella i Malmö
Ha ha!
Jag har blårandiga mjuka dynor i alla fönster på solsidan. Inga växter. Där ligger katterna och solar sig dagtid. Det negativa är att besökare, lätt kan räkna katterna…

Den fina vedkorgen som jag fyndade på loppis - står numera uppe i fönstret i solgasset. Med en fluffig dyna i. Har också på vissa element på 25 grader - även sommartid - med kattpuff framför. Hm…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Hej Nilla!
Du är verkligen skojjig! Hi hi hi!
Jag gör detsamma med mina fönsterkarmar!!! Det är så himla normalt för mig att man inte ens tänker på det mer. 
Ja, jag är nog lite störd. (ungefär som alla andra här
)
Har precis suttit ute i gruset bredvid en vildkatt som jag försöker komma nära. Från att ha varit dödsrädd, äter han nu när jag sitter en meter ifrån. Man får ont i rumpan av att sitta blixtstilla i gruset i tjugo minuter - men vad gör man inte…

Vi e lite knäppa över lag vi djurägare. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag får sälla mig till den knäppa gruppen jag också. 
Krukväxter kan man glömma. Katterna måste få plats i fönstret. De få växter jag har är noga fastsatta med häftmassa under. Ibland vaknar man och ligger som ett S i sängen för att inte störa katterna genom att flytta på dem. Jag värmer kattmaten i micron ifall jag har en halv burk från kylskåpet. Som du, Nilla, har vi alltid värmen på elementet i badrummet med kattsäng framför. Ska man möblera om är det alltid klösställningar och kattbäddar man möblerar efter. Jaja, man är skadad. Bara att erkänna.
Men jag trivs med det! 
Hi hi hi Detta är så skojjigt att läsa om, för jag känner så igen mig…
När jag var på IKEA och skulle köpa mattor till vardagsrummet funderade jag vilken matta som funkar bäst till katterna. :)
#5 Jag värmer också överbliven kattmat!!! 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är lätt att skäma bort de små liven!
Det där med isen gör jag oxå på morgonen.
Mina har fullt med fluffiga dyner lite överallt så de kan ligga skönt, de har egna platser i fönstren (jag har ju en heeldel blommor oxå 134 krukor)
De har även en egen plats vid matbordet eftersom vi insett att de alltid ska vara med vi måltiderna och att det är lönlöst att mota dem från bordet……med den påföljden att vissa börja bli lite runda
…..de måste ju få smaka liiiite.
It's a cat's world… adjust! :)