Söker oriental/siames
Hej!
Här har jag surfat runt ett par dagar och läst, tittat och lett åt alla fina bilder på raringar ni delat med er, tänk att Jag inte har hittat hit förräns nu!!!
Jag har två kärlekar i mitt liv 1. katten Castro och 2. sambon Nils ;-) Jag har en underbar pratglad, busig o kelig rödtott som heter Castro, han är en Cornish rex, två ½ år gammal..
Hans bästa vän hette Kornelis, min älskade Oriental som fick somna in på grund av njursvikt.. Vi har efter denna händelse flyttat ut på landet, Castro älskar att vara ute och busa men saknar en kompis (grannarnas huskatter är inte så spännande tycker han) och vi saknar en familjemedlem… vi har mer kärlek att ge =) Castro får vara ute när vi är hemma, vi arbetar båda heltid på olika tider av dygnet så oftast är det någon hemma.. På fritiden brukar vi vara hemma.
Vi söker en vuxen han katt för omplacering (både castro och kornelis var kissar som inte trivdes där de bodde innan så det är ett bra alt. för oss).. Det enda vi efterfrågar är att det ska vara en oriental/siames som passar in på vår Castros personlighet, vilket inte är så svårt då dessa raringar är sociala i sin natur ;-) Att vi vill att det ska just vara en oriental/siames beror på det är det tomrummet som behöver fyllas i vårt hem och för att vi tycker om och är vana vid dessa raser =) Det finns inga andra djur i vårt hem.. Vi har inga barn (iallafall inte tills i början på nästa år då det är på gång).. ;-)
Finns det någon här som tänkt omplacera sin katt och vi stämmer in på den beskrivningen så bor vi i Blekinge.. Så runt om i Södra Sverige kan vi lätt ta oss för att träffa honom.. Hör av dig =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj.. Och jag heter Emma.. =)
Det finns två siameshonor som söker hem sedan deras ägare dött. Kanske de två hade passat ihop med er kille?
Kolla under omplacering här på sidan.
/Elisa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka raringar och som säkert hade passat i vårt hem.. =) två resor som det blir även om vi skulle fastna varandra? upp och från stockholm/nacka är dock för långt för mig att köra.. Är trött och illamående nu som gravid och är den enda som har körkort.. =( En vanlig Emma hade kört på studs ;-)
Jag har skickat PM till dig. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jag har två fina flickor till salu i Blekinge om ni kan tänka er att ändra inriktning, men de är okastrerade innekatter.

Jag har fortfarande mina två honor till omplacering då jag fortfarande inte känner att jag har hittat rätt nytt hem för dem, se min tråd
Jag kan gärna tänka mig att åka och leverera dem bara jag hittar rätt hem