Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1182 ggr
Liljekatten
0

Jag skulle ju inte...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

…ha en hane till. Suck…Men vad gör man när man blir helt förälskad? Så igår for jag och Cecilia (Hightops) till Stockholm (90 mil ToR) och hämtade hem denna charmknutte, S*Ajixmex Yokohama. Kyss Han är helt underbar! Störtcool, orädd och har sovit under täcket hela natten och så fort man petat på honom har han börjat spinna. Så nu har jag äntligen hittat min efterlängtade vitfläck även om det råkade bli en hane till. Jag får väl inse att jag tänker mer med hjärtat än med hjärnan. Tungan ute

Liljekatten
0

En bild till.

Liljekatten
0

Liljekatten
0

och sista bilden med örat på sned. Flört

[SoooL]
0

My gooooood vilken sötnosing Kyss

nelliots
0

Han är helt underbar, jag förstår att du blev förälskad!

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

SacredSouls
0

Kyss Han så superfin ut Lotta. Grattis.

Nå har du jo hvitflekken din iallefall så får du heller lage/lete etter en hunnkatt neste gang Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Han är jättefin! Kyss

/Elisa

Beige
0

Grattis! Han ser jättefin ut, gillar hans teckning. Ps, apropå teckning så gör jag det enkelt för mig och skriver i fel tråd, jag som gillar prickigt skulle gärna se nya (många) bilder på dina kattungar ;)

Spotless
0

Grattis! Han ser fin ut och verkar (efter din beskrivning av honom) ha ett underbart psyke.

Själv älskar jag hankatter, men förstår givetvis att det är bra med en hona eller ett två i uppfödningen också. Skrattande Tänker mest med hjärtat jag också när det gäller djuren.

amandahurtigh
0

Han är ju helt underbar, så jag förstår varför du inte kunde hålla digSkrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

AmandaWvW
0

I like!

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

SmirreIce
0

vilken snygging till kille, riktig charmör!

Missannas
0

Helt underbar!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[nollottan]
0

Men grattis Lotta, jag förstår verkligen att du inte kunde motstå denna :-)

Zandrinos
0

Såååå fin!!!

Lejdet
0

Jag förstår dig, hade nog inte heller kunnat säga nej ;-)

Himmeltinden
0

Grattis til kjempeflott gutt <3

Liljekatten
0

Tack!

Nej, han var verkligen inte lätt att motstå. Glad Idag har han fått träffa de andra katterna och det har gått superbra! Ellen är jätteglad över sin nya lekkompis och de andra verkar ha accepterat honom direkt.

#6 Ja, förhoppningsvis har han dubbla anlag för vitfläck, och ger bara vitfläcksungar i så fall, så kanske Ellen eller Kakan kan laga till nån vitfläckshona åt mig nån gång. Fast jag vet inte om jag vågar beställa nån hona, jag får ju bara hanar då….Tungan ute

#8 Lovar att jag ska försöka få till några nya foton på dem. Glad

alltidsiames
0

Men WOW vilken pudding! Jag har inga brillor på mig, är han tabby? Vilken färg? Kanske man ska komma och para till våren :-)

SE*Wishetens
0

Den lille killen har jag suttit och beundrat på foton… han är supersöt Kyss

SE*Wishetens  - http://www.wishetens.se

Liljekatten
0

#19 Haha! Du är alltid välkommen, Pia! Skrattande Han står som brunagouti och vit i stamtavlan, men jag tror att han är blåagouti och vit. Troligen är han ju spotted, men det är svårt att se eftersom han är så vit.

alltidsiames
0

Intressant…hoppas att Lotta bär på blått eftersom brorsan är DNA-testad och bär på blått. Jag ska PRA-testa snart, så får vi se.

Liljekatten
0

#22 Vore ju kul om hon bär på dilution. Vi ska skicka in DNA-test på honom för att kolla hans färg också. Min lille herre är testad för PRA och är negativ.

[lisme]
0

Grattis med flott gutt! Du er bitt av samme basillen som oss tror jeg - vi har 4 hannkatter og 2 hunnkatter…… Gutta er best!

MalinL
0

Så fin! Kyss

Liljekatten
0

#24 Så sant. Hade jag inte tyckt att det var så rolig med uppfödning så hade jag bara haft hanar. Skrattande

Merlions
0

Grattis till en jättefin killeGlad

Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se

AngelsCo
0

Grattis till fin kille! Han är fiiiin! Och enligt uppfödaren har han dubbla anlag ;)

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

GunillaSverkersson
0

Grattis  super fin killeGlad Jag gillar också killar sitter med två fertila ( två för mycket) Kyss

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Lejonhjarta
0

Han e så läcker Lotta!!Kyss Å får man inte d man önskar i sina kullar så måste man ju köpa nytt.Flört Går d bra i flocken så e d ju underbart med en till att mysa med i sängen etc!Skrattande Ska bli så kul å snart få komma ner å pussa på allihopa! <3<3<3

Liljekatten
0

Tack!

#30 Haha! Jag beställde en hona efter Kakan och Sigge och så får jag fem hanar. Vad gör jag då? Jo, jag köper en hane till!!! Logiskt eller hur? Skrattande  Längtar också tills ni kommer hit!

Nyss så kröp lillkillen försiktigt ner i en bädd där Boyan låg. Hon ser förnärmad ut, fräser till och går därifrån. Ca 5 minuter senare kommer hon tillbaka och lägger sig i bädden brevid honom. Kyss I morse låg han och sov intill mig tillsammans med Sigge och Obi. Det är bara småkakorna som han inte gillar. Kan bero på att de "anfaller" i flock. Flört

tuska
0

# 31   Ta nu foton och lägg ut på dina pojkar, jag vill se utvecklingen på dem,