S*Mina Drömmars har fått en ny kull! :)
I lördags (18/6) föddes tre små busar!
Mamman är min Engla (Cirkus Kanel) SIA b och pappakatt är Liljekattens Jacob B Sys b 03.
Ska bli spännande att se om kullen innehåller någon sys :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så sött. :) Och små halvsyskon till min pojke också. :)

Vem är din pojke? 
Ja vad hette han nu då.. Har inte fått stamtavlan ännu. S*Mina Drömmars Firefly tror jag. :)

Jaså? Har du köpt honom från My? Visste inte att hon sålt honom. Hur är det med lille godingen? :) Han är från Englas första kull.
Ja jag köpte honom av My för ca en månad sedan.
Det är bara fint med honom. :) Han springer runt här och leker för fullt just nu. :) Jag har en tråd här med lite bilder och en film på honom där du kan kika om du vill.

Okey, blir ju genast lite nyfiken på varför hon sålt honom? Tänkte på tidigare kattungar häromdagen när denna kullen föddes.. Alltid kul att höra hur det gått för bebisarna. Då blir han 2år om en månad.. Ser verkligen ut som att han är lika kelig och go som han var som liten kattunge :) Kika gärna in på min hemsida, där hittar du bebisfoton på Sam :)
Jag ska väl inte prata för henne egentligen, men som jag förstod det så reser hon väldigt mycket i jobbet och tyckte inte att det var snällt mot Sam.
Jag lovar att han har det jättebra här iaf. Och här får han stanna i resten av sitt liv. :) Om en vecka får han en lillasyster också. :)
Ja han är såå himla kelig. Min lilla gosekorv. <3
Ska gå in och kika på din hemsida.
Grattis! Detta är ju mina små "barnbarn". Ska verkligen bli kul att se om det är nån sys där.
Men Engla är väl brunmaskad, inte choklad?
Grattis till bebisarna. 
/Elisa

Grattis och Lycka till!!

Ett stort GRATTIS!!! Va spännande! 

#7 Okey. Vad roligt att han får sällskap, han ser verkligen ut att ha det bra hos dig när man kikar på bilderna! :)
#8 Ja Engla är brunmaskad, innebär det att det inte kan bli sys? (Min första kull med annat än SIA, så detta är inget jag kan mkt om..) :D
Tack allihopa :)

*poletten trillar ner efter en extra timma*
Doh, nu förstår jag vad du menade! Ja, jag har skrivit fel, givetvis är Engla SIA N och INGET annat!!