Cheijjen säger hej..
Hon är verkligen toksöt i sin lilla tröjja, Synd att hon inte ville ha den på sig…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Och SÅ HÄR mysig är man (det är rörigt i början men ordnar upp sig ellt eftersom i filmen):
Nollottan: eller hur! Men så duktig hon är hittills så får det gå utan också 

Skönt att allt gått bra 
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Ja verkligen. Och så glad att de gjorde ett litet snitt på magen och inte som på min ena katt där nästan hela magen var öppnad. Duktig vet 
Ah verkligen duktig veterinär :) Min hona hade också hela magen uppsprättad typ xD Jag är dålig på såntdär, men är det ett sk flanksnitt? Vet inte hur det ser ut, men det brukar väl vara mindre snitt då?
Nej flanken är ju inte på magen utan just på "flanken" (om jag lärt mig rätt)
Det är en sån där som löser upp sig självt. Åkte halva Stockholm runt för att slippa såna stålstygn som man måste tillbaka till vet med. Och det var det ju värt nu så här när man ser såret 
#10 Okej, det var lite svårt att de på bilden bara. :) Min kisse fick inte heller stålstygn, det var trådstygn som man måsta ta bort själv sen. Vad skönt för er förresten att ni slipper flera löp nu *tummen upp*
Ta bort stygn själv? Läskigt ju *mes* 
Ja, super skönt. :D
#12 Hehe, det var min mormor som har varit sjuksköterska som fick göra det :P
Håller med nollottan, hon är verkligen in i rasande söt med tröja. Fast hon är ju in i rasande söt utan oxå 
Skönt att hon slipper tratten. Katt å tratt går liksom inte ihop, fastän att det rimmar.
Hon är ju söt som socker!