5 veckors bilder

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ÅÅhh! 
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Mitt hjärta smälter.. guud vad underbara! <3

Oj vad fina kattungar
Grattis
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Så fine de er 

/Elisa

Guud ja som bara älskar fw o så en tös på det!!!!!!! smälter till en våt liten pöl….Vill ha!!!!!!

Tack! 
Vi hoppas att det blir fler vita siameser i Sverige i framtiden. Goofy, pappa till kullen är vit och fortfarande fertil och den vita tjejen hoppas vi kommer att få några kullar i framtiden.
Vår vite Albert är stolt pappa till fyra små siameser födda i katteri Aceso i Norge, varav två också är vita. (Och vi hoppas på en kull till efter honom i juli i Sverige). Men jag tycker om alla siamesfärger egentligen.
Här kommer lite bilder från igår:
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Kanonfina

Vad tjusiga de är
roligt med en vitt
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

komsi komsi vita flickan
Den blåa tösen vill jag ha! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
#16: haha. Komsikomsi vita pojken va min tanke 

De är sååå söta!!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Bedårande små gryn! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jättesöta! 
Är du säker på att den ena tjejen är brunmaskad? hon ser väldigt choklad ut på min skärm.
Tack! 
#22 Jossans brunmaskade (och andra maskade) barn är väldigt ljusa i kroppen.
Jag har undrat själv länge när vi hade första kullen; vi hade en kattunge med exakt samma färg som den här mörka tjejen. Jag reggade honom som brunmaskad efter att flera uppfödare tittade på honom. Han visade sig vara det.
De har bara så bra kontraster.
Jag antar att det enda sättet att vara 100% säker är att DNA-testa. Men hennes tassar är mörka och har rätt färg och ton för en brunmaskad siames och nosen är också svart.

Åh vilka pussgurkor! Otroligt söta pussgurkor!
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus
Hærlig når dem har så gode kontraster. Og så tar du så fine kort på de hvite,det innbilder jeg meg er vanskelig å fotografere
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Underbart söta bebisar!
Tack alla! 
Men nu lite om färger… Jag har fått höra olika åsikter om den mörka tjejens färg, och jag vet inte själv längre vad hon har för färg. 
Jag kommer att DNA-testa henne och se om hon är brun- eller chokladmaskad. Oavsett om hon går in i avel eller inte blir det intressant att få lära sig mer om de mörkare SIA färgerna i våra linjer.
Jag har tittat på tusentals bilder på choklad och brunmaskade siameser länge nu och känner mig lite bättre informerad och mycket mera förvirrad. Det är så olika i olika linjer och ibland registreras katter jag är säker på att de är bruna som choklad och tvärtom.
Här såg jag en tydlig skillnad:
http://www.siamesekitties.com/colors.html Och vår tjej ser ut som en brunmaskad siames enligt de bilderna. Men, när jag ser på många andras kattungar (bland annat här på siames i fokus) blir jag osäker!