Mönstrade katter
I denna tråden lägger vi upp bilder på mönstrade katter 

Zindra och Nietzsche är jättefina!!!
#1 Lägg upp denna bild på "Tokiga bilder" också! Den passar utmärkt där! Håller med, hon är jättefint mönstrad!
#2 Det var inte lilla leksaken hon hade där!
Hon är bedårande (med det vet du väl redan)!
#3 Fiiiin!

Jag älskar prickar 

#5 - Will do!!!
Her er Sue og Susie.Bror og søster. Brunspottet orientaler gutt og brunpaddespottet orientaler jente. Sue veier straks 1300gram,mens søster veier 1 kg. Dem er 8.5 uker i dag,også på bildet.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#8 Vill ha!!!! :)

Jag gillar denna tråd med bilder på härliga orientaler! 
#8 Så fina ;) Vill oxå ha !!!

#11 - men du har ju redan en prickig sak från 'twistan'. Du vet väl att man bara får ha en? 
Fint med en Norsk en og
Hannkattunger for meg noe av det vanskeligste å selge,så han er ikke solgt enda.Han elsker å spise tøfler.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#13 - hehe vilken härlig bild! 

#13 Verkligen en kul bild! Kill. kill, kill

Å vad jag älskar mönstrade orientaler! En dag…
# 16-17
Men fy så äckligt söta! ;) ;)

Ahhh..underbara. Jag säger bara Mojo :-) #11

Visst är Mojo en liten goding!!! Han är dessutom fortfarande till salu
#16 Jag älskar röda katter… Gulligt namn också!=)

Tikka

Hi hi, ska hälsa Tikka från dig viciousy
!
Ja gör det
Skulle jag kunna få sno henne? *ler* Hon ser helt underbart charmig ut 

#30 - verkligen snygg färg. Och vilken svans den damen har!!!
Her er min Intermezzos Arwa OSHn 22

Classic är verkligen snyggt Himmeltinden och Celia!
#34 - lekkert er Classic…så gjennstår det å se om jeg greier å avle slike jeg og…det er drømmen, når Arwa blir mamma til høsten igjen.
Her er et bilde av (N) Himmeltinden`s Ares som er Arwa`s sønn…og som jeg forelsket meg helt i… han er sjokoladespottet.

#16 Han är så vacker.. MUMS vilken kille..
#35 MUMS ge mig.. gud så fin

Ja classic är snyggt :) Jag kan inte hitta några bilder på den vi hade i en kull (där man ser mönstret bra) :(
Jag tror att detta är katter som är snyggast att se på i verkligheten. Likaså med din kaneldam Zeldtrix. Bilden som är tagen utomhus återger färgerna på ett helt annat sätt än den som är tagen inomhus.
Ibland önskar jag mig en liten fotostudio med fotolampor och annat skoj. Då hade man kunnat få fram mer av dessa snygga färger och mönstringar :)