Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 3264 ggr
[lisme]
0

Doc + Joker = kattunger!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Doc og Joker flyttet i februar til et nyetablert oppdrett på Hamar. Stamnavnet deres er NO*Milamen`s. Ei stund etter flytting fikk vi beskjed om at de to hadde parret og at om det ble kattunger skulle de fødes ca midten av juni.

Et dårlig bilde av Doc, tatt rett før hun flyttet. Hun var IKKE glad for å måtte være fotomodell siden linjene hennes var godt skjult i en stor og myk innpakning på grunn av skinndrektighet.

[lisme]
0

Joker, vakker som alltid Flört (som han mente selv)

[lisme]
0

I dag er Doc på dag 63, og spenningen er stor både hos Milamen´s slaver og Bekmørtnans slaver Flört

Vi krysser fingre for at fødselen skal gå like greit som den gikk for Docs mor Murcielago. Og vi håper på langhårskattunger med MYE hvitt Skrattande

kalindas
0

Spännande! Glad

/Elisa

SE*Wishetens
0

Vad roligt! Håller tummarna för många söta "luddiga" kattungar!

SE*Wishetens  - http://www.wishetens.se

Helenaf76
0

Vad spännande :-) Håller tummarna att allt går bra.

Liljekatten
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Spännande! Glad

[lisme]
0

Jeg skal bringe lykkeønskningene videre til Doc & Jokers nye slaver Flört Dette er deres første kull så de er nok ekstra spente

Attacks
0

Hun ser ut som en forspist dachs Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Dalia
0

Blir nok mange fine hvitflekker derGlad

Spotless
0

Spännande! Hälsa nya hemmet och önska dem lycka till!

[lisme]
0

#8 hehe, flott sammenligning Cool

#9 Ja vi håper på det!

[lisme]
0

Hurra! Fødselen har startet og nr 1 er født! H*n har lang kropp og lang hale som pappa Joker Skrattande

MalinL
0

#12 Skrattande

SacredSouls
0

Så koselig! Du får hilse til de nye eierne å gratulerere Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

prodigy
0

Så vacker Doc är! Älskar svart med vita tassar! Kyss

[lisme]
0

Det ble født hele 6 kattunger til, så tilsammen har Doc & Joker laget 7 skjønne små. Jeg sitter og tripper mens jeg venter på bilder av dem Glad Fødselen hadde gått helt fint, og Doc ser ut til å væren en like god mor som sin mor Murcielago. De første rapportene forteller at det er en solid gutt, sannsynligvis sjokolade, 2 svart/hvite gutter med mye mer hvitt enn mamma Doc, 1 blå/hvit gutt, 1 brunskilpadde med mye hvitt og 2 gutter som bare har farge på halene (!) Jeg gleder meg som en unge til å få se bilder av gjengen! Men ta fargene og mengden hvitt litt uhøytidelig ennå, dette er det aller første kullet Janne & Henning har fått (NO*Milamens) og jeg vet hvor vanskelig farger osv kan være første gangen….. og 5 gangen….. og  - ja i det hele tatt kan både farger, hvithetsgrad og kjønn være en utfordring!

Helenaf76
0

Grattis!!!! Så roligt. Ska bli spännande att se bilder av de små <3

[SoooL]
0

Åh. Stort grattis till de 7 små liven. Väntar ivrigt på bilder på dom Kyss

kalindas
0

Väntar på bilder. Skönt att allt gick bra. Glad

/Elisa

SE*Wishetens
0

Grattis till kattungarna!

SE*Wishetens  - http://www.wishetens.se

[lisme]
0

Jeg sier takk for gratulasjonene, tar dem litt til meg siden jeg er "bestemor" Skrattande Jeg skal overbringe gratulasjonene til Janne også, hun har registrert seg her men ikke skrevet noe ennå men det kommer nok!

Hun har lagt ut bilder på Milamens cattery profil, men dessverre er bildene litt uklare sånn at det er vanskelig å finne ut av nå om det er langhår eller varianter. Jeg synes det kan se ut som om etpar av dem er langhår, men kan ikke si noe sikkert.

Det er litt endring på kattungenes farger og kjønn etter at jeg så bildene, men det er helt klart ei jente der. Ei lita bicolour brunpadde ser det ut til - og det kan se ut som om hun er langhår! Ei lita OLH f02!!

Den blå/hvite er en gutt, muligens en OLH a03

Den solide sjokoladen er en gutt, og den ser ut til å være en OSH b var

Den sort/hvite tror jeg har nok hvitt til å være en 03, og det er da en gutt. Muligens en OLH n 03

Hvit baby nr 1 tror jeg er en sia/sys var

Hvit baby nr 2 tror jeg også er en sia/sys var

Hvit baby nr 3 tror jeg er en bal/syl

Må få rumpebilder av de små for å se kjønnet på dem, så foreløpig er det 3 med hemmelig kjønn, 3 gutter og 1 jente

Bilder finner dere på Milamens catterys profil

[SoooL]
0

Inne på milamens hemsida fanns inga bebisbilder :(

[lisme]
0

Nei hun har ikke fått lagt dem ut ennå. Hun hadde bare 1,5 times søvn i natt og har arrangert barneselskap i dag så hun måtte sove litt. Men på FBprofilene ligger det bilder

MissMaven
0

Grattis! Glad

P.S. Joker och Doc är så vackra!

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[SoooL]
0

Jaha på Fejan. Då förstår jag :)

GunillaSverkersson
0

Såg bilderna de såg jätte fina utGlad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Milamen`s
0

Tusen takk for hyggelige hilsningene vi har fått ang Joker og Doc sine førstefødte Glad Jeg ser at noen etterlyser bilder av kullet på hjemmesiden, skal prøve å få tatt noen fine bilder som vi legger ut på hjemmesiden i løpet av helgen Glad De første bildene vi tok ble litt dårlig kvalitet på,derfor har vi ikke brukt disse.

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

Merlions
0

Grattis till en spännande kullGlad

Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se

marieirene
0

Grattis! Glad

Spotless
0

Grattis till kullen!

Attacks
0

Janne ,jeg skal bortover dine trakter i begynnelsen av juli. Hvis det passer for venninnen min,så kan vi komme bortom med kamera mittGlad Jeg skal snakke med henne senere i uken. Alt avhenger av henne om hun har tid,for jeg har ikke bil:-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

origirl
0

Gratulerer så mye, Romeo hilser til sine små onkelbarn :D

Milamen`s
0

Alltid hyggelig med besøk Attack`s GladSkrattande

De små hilser tilbake Romeo SkrattandeGlad

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad