Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 878 ggr
Lejdet
0

Uppdaterad hemsida och ny blogg!

Kommer att försöka mig på att blogga framöver, hoppas att ni har lust att titta in då och då? ;-)

Lejdet
0

Kan ju vara smart att skriva sin hemsideadress då också…

www.torparkattens.se

GunillaSverkersson
0

Kul hemsidaSkrattande Om du eller någon annan vill komma och bara titta på våra kattungar eller på våra hanar så är alla välkomna vi bjuder på kaffeGlad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Lejdet
0

#2 tack ja det skulle vara kul, hur ser ert liv ut nu i helgen? Man kanske skulle ta en dagstripp?

nelliots
0

Vad kul! Jag "minibloggar" på min förstasida, men ibland vill jag skriva mer, då har jag en separat blogg där jag skriver om allt möjligt. Mkt politik… Tyst

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Lejdet
0

#4 jag har tyvärr lite dyrköpta erfarenheter av att lämna ut allt för mycket info om sig själv på nätet så jag kommer att hålla mig till ganska allmänna ämnen. Jag har varit med om både arbetsgivare och snokande ex som har lusläst det jag skriver.

nelliots
0

#5 Ja, det oroar mig lite också. särskilt som jag söker jobb nu också. Försöker dock tänka som en HR-kille på twitter skrev till mig; att om de tycker illa om det jag skriver o väljer bort mig av den anledningen så var det nog inte rätt ställe ändå…

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

joppmoll
0

Kul blogg. Försökte lämna en kommentar men det gick inte. Man måste visst ha nåt konto av nåt slag för att kunna göra det. Får väl fixa det vid tillfälle.

Castor hälsar å säjer att han helt håller med om att man inte kan lämna sin matte för länge. Då kan man missa nåt viktigt. Plus att hon så klart blir lessen om man inte typ hela tiden ägnar henne sin uppmärksamhet.

Lejdet
0

#7 enligt min son måste man tydligen ha facebook eller nåt annat vad det nu hette för att kunna kommentera? Jag är ju inte så haj på det där…

Hälsa Castor och ge en puss från exmatte!

marieirene
0

Fin sida :)

kalindas
0

Det räcker att du godkänner anonyma inlägg. Görs under inställningar. så kan alla kommentera.

/Elisa

Lejdet
0

#10 ok tack ;-)

GunillaSverkersson
0

#3 Läser detta först nu skrev till dig i inlägget på fb , men det har du nog inte sett. Inte lätt att hålla reda på alla nymodigheter Glad Tycker jag.

Vi firar svärsonen i dag hela em. Men vi brukar kunna lite då och då jag flexar hej villt.Glad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad