Siames iFokus

Siames

Etikettomplacering
Läst 2415 ggr
Zinnia122
0

Siames eller balines köpes

Jag har en kastrerad siamespojke på 1,5 år här hemma. Nu skulle han vilja ha en kompis. Jag har dock tyvärr inte flera tusen att lägga ut på kattköp just nu så därför tänkte jag se om någon har en kisse som behöver nytt hem.

Jag är en tjej på 25 år som har haft katter i hela mitt liv. Och då främst orientaler och siameser. Jag kan erbjuda ett livslångt hem med kattkompis och massor av bus kel och kärlek.
Då jag studerar på distans så är jag hemma om dagarna så katterna är sällan ensamma hemma.

Jag bor i skara och har inget körkort, så det vore bra om katten finns någonstans inärheten. Eller åtminstonde nånstans dit man lätt kan ta sig med tåg/buss. :)

Lejdet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en katt för omplacering, min chokladmaskade siameshona Juno, drygt 2 år. Hon är champion, på väg att ta internationell champion och är en mycket vacker hona. Jag kommer att kastrera henne innan omplacering. Hon har haft två kullar.

Tyvärr går hon inte ihop med mina andra honor då hon är väldigt dominant, men fungerar utmärkt med hanar och kastrater.

Omplacerar henne till rätt hem för kastreringspriset.

Ring gärna för mer info. se hemsida www.torparkattens.se

Nilla
0

Kika under omplaceringar, där finns flera katter som behöver nya hem. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har två fina flickor till salu, titta på min hemsida www.fengs.se  välj fjärde kullen för bilder på S*Feng's I Caught Fire in Your Eyes (chokladsköldpadda) och S*Feng's Pretty Handsome Awkward (brunsköldpaddstabby) 4000 kr per kattflicka eller 7000 kr för båda. Den första lilla damen är utställd fyra gånger med Ex 1 och den andra är skygg men 100% kärleksfull.  Jag bor ett stenkast ifrån järnvägsstationen i Karlshamn.

alltidsiames
0