Siames iFokus

Siames

Etikettomplacering
Läst 2415 ggr
Zinnia122
0

Siames eller balines köpes

Jag har en kastrerad siamespojke på 1,5 år här hemma. Nu skulle han vilja ha en kompis. Jag har dock tyvärr inte flera tusen att lägga ut på kattköp just nu så därför tänkte jag se om någon har en kisse som behöver nytt hem.

Jag är en tjej på 25 år som har haft katter i hela mitt liv. Och då främst orientaler och siameser. Jag kan erbjuda ett livslångt hem med kattkompis och massor av bus kel och kärlek.
Då jag studerar på distans så är jag hemma om dagarna så katterna är sällan ensamma hemma.

Jag bor i skara och har inget körkort, så det vore bra om katten finns någonstans inärheten. Eller åtminstonde nånstans dit man lätt kan ta sig med tåg/buss. :)

Lejdet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en katt för omplacering, min chokladmaskade siameshona Juno, drygt 2 år. Hon är champion, på väg att ta internationell champion och är en mycket vacker hona. Jag kommer att kastrera henne innan omplacering. Hon har haft två kullar.

Tyvärr går hon inte ihop med mina andra honor då hon är väldigt dominant, men fungerar utmärkt med hanar och kastrater.

Omplacerar henne till rätt hem för kastreringspriset.

Ring gärna för mer info. se hemsida www.torparkattens.se

Nilla
0

Kika under omplaceringar, där finns flera katter som behöver nya hem. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har två fina flickor till salu, titta på min hemsida www.fengs.se  välj fjärde kullen för bilder på S*Feng's I Caught Fire in Your Eyes (chokladsköldpadda) och S*Feng's Pretty Handsome Awkward (brunsköldpaddstabby) 4000 kr per kattflicka eller 7000 kr för båda. Den första lilla damen är utställd fyra gånger med Ex 1 och den andra är skygg men 100% kärleksfull.  Jag bor ett stenkast ifrån järnvägsstationen i Karlshamn.

alltidsiames
0

Här är en bild på Lotta S*Feng's I Caught Fire In Your Eyes.

[lisme]
0

Fine Lotta! Bruno hilser til søs med en liten klask med poten "kom an søs, så slåss vi litt" sier han

alltidsiames
0

Kram på brorsan från söstrarna! Kyss Jag glömde ju helt bort att Lotta har en egen sida!

http://www.fengs.se/sida16.html

nelliots
0

Jag har en supergo siamespojke kvar till salu. Han heter Growltiger och är crememaskad, född 2011-03-04. Han har det mest fantastiska temperament jag sett och är cool i vilken situation som helst vad det verkar. Se min hemsida www.nelliots.se

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

[lisme]
0

#7 han høres ut akkurat som våre gutter Flört

namsooks
0

Hej!

Vi har underbara brunmaskde killar till salu!

Super temprament, sociala, pratiga och lekfulla.

Kika gärna in på hemsidan www.namsooks.se

Mvh

Maria