PRA-fri Avelshane sökes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tar tacksamt emot tips på avelshanar som är fria från PRA.
Jag har en hona själv, SE*Solhavets Arizona Robbins SIA n21, som är bärare och som jag hoppas kunna para i höst eller vinter. Pixla, som min tjej kallas, har fina längder, bra profil, mycket bra tättliggande silkeslen päls, bra benstomme och mycket bra tabbymaskning med fina kontraster. Hon är en mycket korrekt katt, men inte en "flashig showkatt" (skulle behöva lite större, lägre sittande öron och lite mer bredd och höjd i huvudet). Hon har trots det tagit hem 3 Nom och 1 BIS på 4 utställningsdagar, och fått mycket beröm av domarna.
Jag söker främst en hane som bor någonstans mellan Östersund och Göteborg - och gärna i annan färg än rött/creme. Det är helst en siames, eller kanske orientaliskt korthår vi söker. Själva finns vi i Gävle. Jag har några uppslag och idéer på hanar, men tar gärna emot tips…
Någon som har något tips på en hane som kanske inte använts så mycket eller bara ska vara fertil under en kort tid? Skriv här, eller maila info@wishetens.se . Tack på förhand!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Vi bor jo selvfølgelig altfor langt unna, men vår flotte S*Fengs All That I ve Got (sia n) er PRA fri, bærer av sjokolade og dillusjon. Han er ingen ekstrem katt på noen måte, men er korrekt i følge standarden og har utviklet seg veldig bra. Han vil mest sannsynlig bli brukt i en parring med OLH, det er tvilsomt at han blir brukt noe mer sånn som det ser ut nå. Stamtavlen hans finner du på Pawpeds 

Vad vacker hon är
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
#1 Lisme > Jag gillar er lille Bruno massor!! Hade gäärna låtit Pixla träffa honom, om det inte vore för att ni bor så långt bort.
Synd!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Jeg kommer mest sannsynlig til å reise på SW i år, og da er det ikke så langt unna
Han blir jo ett år i desember så da kan han kanskje være fertil i slutten av september/begynnelsen av oktober. Og turen hennes hjem finner vi ut av om vi vil ;o) Jeg synes det er så flott at oppdrettere bruker hannkatter som ikke alle andre bruker, og bare av den grun er jeg villig til å strekke meg ganske så langt. Gemyttet hans er suverent, han er som Muffin - snill, god, kosete, morsom, litt rampete og veldig omsorgsfull! Han steller både hunden, de andre kattene og oss. Han liker veldig godt å kose i ansiktet, spesielt på Finn-Ove, og da stryker han både nesen og kinnet sitt mot Finn-Oves ansikt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
naaaaaw lille gossen