Cinzano har fått tuttar!!
Snälla säg att ni också tror att hon är dräktig?!
De nedersta tuttarna är röda och alla har blivit större och tappat hår kring själva tutten! Hoppas att hon äntligen är dräktig! Hon är på dag 32-33
Tror inte att hon ville para sig med nåt annat än en av Sveriges snyggaste siameser ;-) Inga långhåriga typer där inte!
Övriga tecken är att hon äter som en häst och sover som en gris.
Gratulerer! Du har en drektig siameserjente! (Eller skinndrektig…. da blir de også sånn….)
Grattis!
/Elisa
Grattis! Kul med korthårsbebosar.

#1 ja Lisme, förra gången lurade hon ju mig ända tills sista veckan.. funderar på ultraljud men det är ju att utsätta henne för stress och riskera bebisarna kanske?

grattis grattis!!
Vi har opplevd noen ganger at en hunnkatt har vært skinndrektig. Siste gang det skjedde var da Joker og Doc parret. Hun fikk løpetid på dag 60…… Etter det har vi sjekket dem med ultralyd, og det kommer vi nok til å gjøre igjen om vi finner ut at det er nødvendig. Mange sier at å ta en drektig katt med til veterinæren utsetter den for stress, men jeg tror at en frisk drektig katt ikke vil stresse fordi hun vil gjøre sitt ytterste for sine små. Jeg synes det er viktig å vite om en katt er drektig eller ei, for er den drektig trrenger den ekstra næring, kanskje mer ro og fred og hos oss trenger de mye mer oppmerksomhet og kos. Er katten skinndrektig trenger den ikke kitten, men det motsatte. Det er med skinndrektige katter som det er med skinndrektige hunder - mindre mat og mer aktivitet. SÅ om jeg hadde vært i din situasjon ville jeg helt klart sjekket henne med ultralyd. Men jeg ville fått time hos veterinæren på et tidspunkt der jeg kunne gå rett inn med katten og ikke bli sittende å vente på venterommet, kanskje sammen med andre katter, hunder osv. Om du kan gå rett inn og rett ut etter undersøkelsen blir påkjenningen minimal. Og når vi har sjekket hunnkattene med ultralyd har det vært gjort veldig kjapt for å se om det er noen hjerter som banker. Finner veterinæren det, er undersøkelsen slutt. Synes ikke det er noe stort poeng i å sjekke antallet hvis det ikke er spesielle forhold

Grattis!!
Grattis!!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mitt inlägg försvann tydligen. 
Ville i alla fall säga grattis! För jag tycker hon ser dräktig ut.
Mina honor som varit skendräktiga har inte fått så där stora tuttar.

Tack ja den här gången tror jag nog att hon är det för hon beter sig annorlunda mot den gången hon var skendräktig.
Satt just och räknade ut datum för födsel och med min vanliga tur så är det precis mitt i kattutställningen i Järva som jag bara MÅSTE gå på!
Nån som kan vara förlossningsvakt??
Visst, betala du mej bensin så åker jag upp..

/Elisa

# 10 ABSOLUT gör jag det! Du kan få lön också!
Vet du hur långt bort jag bor? 
Har ca 60-70 mil till Uppsala och en bil som drar 1,3 liter milen. 
/Elisa

# 12 DE ÄR LUGNT ;-)
Klart en sån fin tjej vill ha någon med DET lilla extra till far åt sina bebisa, hon kanske är lite konservativ och inte vill ha långhåriga killar 
Håller tummarna att det är smått på G och att allt går bra!
It's a cat's world… adjust! :)

# 15 jag förstår henne till fullo, jag gillar inte heller långhåriga karlar
Hoppas att det blir små bäbisar! Håller tummarna
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Ja de så veldig drektige ut. Spennende.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Oj vad spännande! Grattis!
Cats are like potato chips - you can't have only one!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag ska kolla runt lite om jag kan skaffa dagtids/föde vakt till dig :-)

#20 kanonsnällt, jag kommer inte att ha en lugn stund på utställningen annars ju!