4 + 2
Det skjer stadig vekk forandringer her hos oss har jeg inntrykk av og det neste som skjer er at Tarutao flytter til Eidsvoll i juli. Hun skal bo sammen med en bengalgutt, en huskatt, en veterinær og en dyrepleier - med klatrevegg i stua
De har visst virkelig skjønt hva katter trenger! Tarutao sammen med Lion-O
Cheetara har bodd hos forvert ei stund nå og hun trives godt hos dem og de med henne. Vi har bestemt oss for å ikke ha kull på¨henne siden vi har søsteren hennes Jagara hos en annen forvert og broren Lion-O hjemme hos oss. Jagara og Lion-O skal ha ett kull hver. Forvertene ble veldig fornøyde over å få overført Cheetara på dem som eiere allerede nå 
Dermed sitter vi igjen med 2 hunnkatter her hjemme, og 3 til sammen når de to jentene har flyttet.
Faffa (Spitfire) skal ha ett kull til, så blir hun kastrert og flytter i nytt hjem.
Et bilde av den lille familien vår - Wen, Faffa og Tigergutt som er 6 uker i dag og veier 710 gram
Han er superflink både å klatre, løpe og tisse på kattedo, men å smake mat, nei det er IKKE interessant! Men det kommer vel med tiden. Han var ekspert på å komme seg ut av kattungegården så til slutt tok vi den rett og slett vekk.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka härliga katter!
Tigergutt er ikke typet i det hele tatt, men han har fortsatt en fin topp. Han har også nydelige skrå øyne og en suveren pels! Pappa Vasco var ikke typet, men ørene hans satt godt plassert. Han hadde også en super pels, og vi håper at den lille har arvet den.
Tigergutt er veldig opptatt av guttene i huset, følger etter dem og klatrer de, klatrer han. Mamma Faffa kurrer og snakker med han, men han vil bare komme til henne når han er sulten og tørst 
Vi håper den lille vokser seg stor og sterk, og vi har allerede lagt planer for ham 
En annen skjønning er den eneste korthårskatten vi har, Finn-Oves lille Prillemann (Bruno). Han er superglad i Finn-Ove og gjør det han kan for å komme nærmest mulig han når han er hjemme. Synes han utvikler seg fint, og gleder meg til han skal treffe Jagara 

Underbara katter!!!
- S*Broddan´s - www.broddans.se

/Elisa

ohhh Lion-o !
Åh de är så fina allihop! Underbara bilder! Jag ska bli bättre på att fotografera men det tar ju mycket tid att kasta råtta…

Fina bilder på vackra katter
Tusen takk alle sammen!
#23 Jeg er heldig vet du, jeg har som regel minst 1 medhjelper og noen ganger to. Jeg bare knipser i vei, det er hjelperne mine som skal holde den aktuelle katten på riktig plass

Det er ikke bare Lion-O som er linselus