SYL eller vit balines?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har aldrig sett Vitbalines eller SYL (så om någon har bilder lägg upp).
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Jeg har ikke sett SYL, men på hjemmesiden til FIN*Fercatin kan du finne FW (Foreign White langhår med blå øyne)
Vad är SYL förkortningen på?
Seychellois långhår = SYL
/Elisa
Här kan du se en jättevacker vit balines hos en uppfödare i Frankrike. 
http://balinesis.over-blog.com/pages/Balinesis_Flint_Eastwood_Tounet-4005393.html
Varför denna hysteri ang choklad orientaler när dessa vita snöbollar finns? Gudomliga :)
Hysteri? 
Kom inte på något annat ord. Behöver inte haka upp sig på orden :)
Menar mer att det är "super inne" med choklad. Men helvitt verkar ovanligt i Sverige - vilket är synd. Super fina ju :)
Jättevackra katter! Vill fortfarande se en SYL dock..

Här är en har snott bilden på siames och orientalgruppens hemsida
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Nu har man någonting att fantisera om för framtiden!
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
#9 Åhhhh vill haaaaaa.
Den var ju hur fin som helst!!! ♥♥♥

Detta tror vi är en SYL Lilla Bon-Bon i så fall SYL a 03
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Er han virkelig en 03? Det ser jo ut som om han har bare litt farge?
En nyfiken fråga, kan det kanske tillochmed vara en OLH a02? Jag har verkligen inte bra koll på dessa, men var bara en tanke som slog mej när jag såg bilden… iomed att orintaler har blå ögon som bebisar oxå…
#13 Hva mener du med bare litt farge? Mammaen er solid og pappaen 03 da får du ikke noe høyere grad av hvitt enn 03 
# 13 Jag tror han är en 03, det är ovanligt med annat om bara ena föräldern är vitfläck som i det här fallet.
#14 skillnaden är att OLH skulle fötts med sina färgklickar, den här killen föddes väl helt vit och hans färg har börjat dyka upp vid några veckors ålder. Jämför sia/osh.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
#16 Ahaaa! Tack :D Då förstår jag!
Joda kan teorien rundt det men det er jammen meg lite farge å se på han! Vår Joker har mye mer rødt enn det denne ser ut til å ha av blått, og Joker var på grensen til å være 02. Joker hadde også bare en forelder med hvitt, og iallfall halvparten av de dommerne han var hos mente at han måtte være en 02, ikke en 03
Blir spennende å følge med på hvilken farge det blir på henne
Hon är så liten ännu, så man kan inte säga hur mycket färg hon får, Att hon är så ljus i ansiktet nu är väl bara att hon har vitt ansikte precis som min Ellie. 
Men visst kan hon vara en 02:a men vad jag fattar så är hon då inte en genetisk 02:a pga att bara en förälder är bicolour. Spidde var ju ett sådant gränsfall och Lotta (Liljekattens) har ju fått minst en 02 i en liknade kull.
/Elisa
http://www.animal-photography.com/search/?search=balinese&att=21
Där finns en SYL på balines-sidan :P Är registrerad som bruntabbymaskad bicolour balines ser det ut som..