Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 1204 ggr
Myzakatt
0

Tråkiga beslut

Imorn blir min Myza kastrerad efter 4 parningsförsök och en livmoderinflammation. Usch vad det känns trist nu Gråter

[SoooL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

MenRynkar på näsan så trist! Synd med en så vacker tjej.

Nilla
0

Har du försökt med olika hanar? Tänkte att de kanske inte passade ihop, om du bara prövat med en?

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Tråkigt att det inte blir några bebisar. Men som Nilla säger, så om du inte prövat en annan hane och känner att du vill/orkar ge det en chans till. Så kan hon bli dräktig med den hanen…

/Elisa

Myzakatt
0

Vi har testat två olika hanar. Och testade även behandla pyon och omparning efter det utan resultat. Hon blev tre i april så känns som klockan är lite emot oss.

Supinesophie
0

Synd att det inte blir några småmyzor :/ Men det är rätt beslut, man måste ju tänka på Myza också Obestämd

Nilla
0

Ja, då förstår jag. Vi får hoppas att hon blir en lycklig kastrat. Det blir hon garanterat. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Spotless
0

Vad tråkigt! Tycker dock du, efter omständigheterna, gör rätt. Tänk vad farlig hon kommer att bli som kastrat på utställning nu, även om jag förstår att du hoppats få ha henne fertil ett tag till. Lycka till hos veterinären, hoppas att hon piggar på sig fort efter ingreppet.

kalindas
0

Är hon snart tre så är det rätt beslut. Plus att Myza säkert kommer bli en nöjd, glad och väldigt vacker kastrat! Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Så tråkigt men jag instämmer med föregående att du tar rätt beslut.

Myzakatt
0

Nu har jag ångest avbokade tiden imorse. Kändes så rätt i måndags men nu vet jag varken ut eller in

Nonimonos
0

Hitta då en hane och testa en vända till vet jag!