Balkongnät
Jag har iofs ingen balkong just nu, men hoppas på att kunna flytta åtminstone till nästa sommar.
Så, jag letar redan nu efter olika lösningar för att näta in balkong alt bygga in uteplats. Jag hittade ett system på djurmaxi.se
Någon som har något annat tips?
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag hade inte vågat använda de mjuka näten efter att ha hört om ett par som släppt i "fogarna". Vi kör på träramar med inplastat galvaniserat stålnät till våra fönster. Vet att mästertassen har gjort nån variant till sin balkong som man kan fälla ner om man inte vill ha det där alltid. www.mästertassen.se
Rådjursnät verkar vara mycket stabilt och bra. En bekant tappade balansen när hon höll på att sätta upp sitt och blev hängande (75kg) i nätet. Inte en reva.
Rådjursnät säljs på 1,80 samt 2meters höjd, rullarna är på 20 meter. Vi kommer ha sådant till vår kattgård.
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Hej! Vi använde hårt nät, tror det heter armeringsnät, och fäste på tre träramar till våran balkong.. blev jättebra!

Jag har använt gröna kompostgaller 70X90 ihopsatta och fastsatta med strips, ingen åverkan och väldigt stadiga, syns heller inte så mycket utifrån som man kan tro.