Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1227 ggr
Attacks
0

Sommer - vi er klar :-)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nå venter vi spent på om sommeren kommer til helgen her i Sør-Norge:-) I år kjører vi på med lilla og grønt. Jeg er ikke ferdig enda med å fikse,men jeg måtte teste ut det jeg hadde kjøpt, om det passet sammen eller ble full krasj :-)

Jeg venter på at blomstrene i smi-hyllen min skal dø -men dem er hardføre…. helt fra påske {#emotions_dlg.laughing}

Solsikker har vi også :

Fra en annen vinkel :

Rufus elsker kattegress,det er så fint,for da kan man kaste opp innendørs når man finner en passende anledning for det…. det syns Maiden også{#emotions_dlg.cool}

Sånne blikk for man fra de minste som planlegger fantestreker{#emotions_dlg.laughing}

Ha en fin start på sommeren dere også :-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

nelliots
0

Gudars skymning så fint! Och mina färger precis oxå. {#emotions_dlg.smile}

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

kalindas
0

Fina bilder. :-)

/Elisa

Zeona
0

Vad mysigt och katterna ser ut att ha det härligt! {#emotions_dlg.cool}

tanteva
0

Tror minsann jag ska ta och flytta in hos dig {#emotions_dlg.wink}

Cats are like potato chips - you can't have only one!

Nilla
0

Så fint! Skulle verkligen behöva lite av din energi! {#emotions_dlg.tongue_out}

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Siameshona
0

Så fint du har gjort åt kissarna{#emotions_dlg.kiss}

Dalia
0

Kjempefint ! Mine to favorittfarger jo{#emotions_dlg.smile}

Deiligt at det snart er sommer.

Liljekatten
0

Åh, vad fint ni har det! {#emotions_dlg.smile}

Plötsligt framstår min egen altan mycket trist och färglös….

[lisme]
0

Kjempefint! Vi håper på sommer her også men frykter en reprise fra sist sommer med regn, skytung himmel og rundt 10 grader. Ikke en eneste dag var det over 25 grader, og kun 1 dag med 20 grader.

Attacks
0

Tusen takk {#emotions_dlg.smile}

#9 Du bor på feil sted…. i morgen kan det bli 20-25 grader,og kanksje det holder seg sånn hele helgen :-)) Tusen takk for gaven forresten. Den harde pakken matcher jo flott ute på hverandaen den også, på vindstille dager:-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[lisme]
0

#10 Yes I know…… Skulle gjerne bodd lenger sør, men det ser ikke ut til at vi kommer til å flytte herfra. Både når det gjelder oppdrett, utstilling og min manns hobby er det flere muligheter lenger sør. Hadde kanskje hatt lettere for å selge kattungene også. Men man får ikke alt så da må man gjøre det beste ut av det. Håper at det blir såpass mye oppholdsvær at vi endelig får bygget den store kattegården og få malt huset. Det har vi planlagt å gjøre i 3 år….

Værsågod! Så flott at du likte den, det er jo litt vanskelig å kjøpe noe til en man ikke kjenner.

NoOrilux
0

Hvor fint!! Elsker fargene :)

Attacks
0

Takk,Elin :-))

SacredSouls
0

Sååå fint du har det. Er grønn av misunnelse siden vi ikke har fått fikset særlig ute enda. Venter på å beise terassen først.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus