Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 2116 ggr
jillan
0

Tjej eller kille?

Jag ska förmodligen skaffa min tredje siames till hösten :-D(om jag hittar den jag söker). Nu har jag två tjejer som är 1 år. Nu undrar jag om det är bäst med en tjej? Eller spelar det någon roll? Tänker på om hanar kanske är jobbiga mot tjejer (funderar på att de kanske vill försöka para sig med tjejerna?) trots att man har kastrerat honom. För mig spelar det ingen roll vilket kön, men tänker mest på tjejerna.
Mina tjejer är kasterade & självklart skall jag kastrera den nya kissen oxå.

[SoooL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tror inte att det spelar någon roll. Men folk får väl rätta mig om jag har fel.
Jag hade två tjejer och införskaffade iofs en till tjej. Grundtanken var att utöka med en kille. Men jag tror inte skillnaden ligger i könet jag.

[Cisco-Fidel]
0

Personligen tycker jag att hanar är så mycket mysigare än honor, och jag har iaf inte upplevt problem med kastrerade hanar och honor tillsammans. :)

kalindas
0

Köp den katt du faller för oavsett kön. {#emotions_dlg.smile}

/Elisa

namsooks
0

Jag tycker själv att hanarna oftast är trevligare!

Tror att en kille skulle balansera er familj bra {#emotions_dlg.smile}

[lisme]
0

Enig med #3

[Sophia.]
0

Om du ska kastrera katterna tror jag inte att de kommer vara på varandra. Jag har både hane och hona utan problem. Köp den katt du klickar bäst med oavsett kön.

jillan
0

Tack för svaren!:) Då får jag bara hoppas på att jag hittar min tredje kissemiss till hösten/vintern:) oavsett kön. Så roligt när man bestämt sig. Har nämligen alltid sagt "aldrig mer än två", men vem kan motstå denna underbara ras!?:)