färg fråga!
Nu har vi börjat bli fundersamma här hemma. BonBon i vår my little ponny kull har börjat få röda fläckar på öronen, men nosen är fortfarande vit. Vad kan det vara för färg hon har?
- S*Broddan´s - www.broddans.se

tricoulor?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
en till med röda brosan Lancer:

FiNNs det maskade tricolour? Trodde bara de var orientaler?

inte vet jag!? jag är ju usel på färger, jag tror att ni har fått en superovanlig katt i vilket fall som helst ;-)

Aha, nu när du säger de är det klart hon är padda! Vi var så insnöade på att paddor är mer 'röriga' i färgen, inga 'rena' fält, eftersom både mamma & de andra 2 paddorna i kullen ser ut så :)

Når du får padder med hvitt blir det rene felt, ikke mixet sånn som hos katter uten hvitt. Om du går inn på hjemmesiden til Coral Reef´s og ser på Q-kullet ser du at Que er en padde med hvitt
#3 orientaler är ej maskade
Jag skulle tippa SYL f 03. Eller är hon SYL g 03?
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Men også maskede skilpadder med hvitt får fargene fordelt i felt
Så kul med en vitfläckspadda! Har ni inga bilder på henen rakt framifrån så man ser ansiktet bättre? 
Tipper også SYL f 03 :-)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Jag lägger ut bilder på henne imorgon när de är 4 veckor :) Jag tror hon är g 03 pga att svansen inte är så mörk men vi får se när hon växer på sig :)

Åh tricolour-maskad! Hur awsome är inte det? 

#16 vilken häftig färg :)