Den dynamiska duon
Bröderna Inge och Ingemund letar fortfarande efter sina alldeles egna hem, en av dem vill ha ett foderhem i Stockholm med omnejd. Har Du rätt hem till någon av pojkarna, eller kanske till dem båda? Tveka inte att höra av Dig!
Kullen finns i SOLNA, hos min mor - ing-marie@spotless.se man kan även maila mig för mer information och fler bilder - info@spotless.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så fina de är! Hoppas de snart får sina nya hem. 
Vakkre gutter
Ja dom är helt underbart söta dessa två herrar. Jag hade mailat din mamma om inte min sambo hade tyckt att "4 katter är väl för många katter?" han vet inte vad han pratar om hehe.
Hoppas att rätt hem dyker upp för snyggbröderna 

Jättefina killar
Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se

Verkligen gulliga och fina långhårs killar
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Gud, så fina killar! Inge säger jag! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Åh, jag har suktat efter Ingemund sedan jag såg första bilden. Han är ju såååå fin!
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Jeg hadde gjerne hatt en som maskot,dersom jeg skulle finne meg en ny kompis. For jeg ser masse spotter
Den får nok supergode hjem til slutt.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Kan ikke slutte å se på desse nydelige brødrene

Tack ska ni ha allihop för glada tillrop!
#9 mamma bestämde sig ju tidigt för att det var Inge hon skulle behålla i sin avel. Att han är en liten "mammagris" och gärna klänger lite extra och är "bebis" hjälper säkert till.
#3 och #10 jag själv är också mer förtjust i Ingemund. Han är en rolig, frammåt kille med, för mig, rätt look.
#12 vad roligt! …och tänk, jag känner lika dant!
Plockar fram bilderna på dem flera gånger om dagen, detta trots att jag träffar dem i alla fall varje vecka hos mamma.

Hej! och tack för alla trevliga kommentarer. Och jag hoppas att bägge två hittar bra och kärleksfulla hem för det är helt underbara katter till både utseende och temrament

# 14 är det nån skillnad på att ha 8 eller 9 katter ?
e ju så sugen på att vara fodervärd åt Inge men då tar jag väl mig vatten över huvudet?
Men han får gärna bo här tillfälligt om du har trångt :-)

#15 Vi letar efter ett hem utan andra fertila katter till Inge. Det får gärna finnas en kastratkompis i det blivande foderhemmet. Vi känner att det är mest troligt att han kommer att få en lugn och harmonisk tid under sin fodertid på så sätt.
Tack för erbjudandet om tillfälligt hem men det är ingen lösning för oss och det är inga som helst problem med att ha Inge kvar hemma hos mamma, hon har ju inga andra fertila hanar nu och alla katter kommer bra överens.

Det ser ut som att Ingemund har hittat sitt hem!
Han ska bara klara av besiktningen på tisdag och sedan är han redo att flytta.
En liten hint till den som är nyfiken är att grabben blir forumkatt, jag avslöjar inget mer just nu… 

Känner att det är upp till blivande matte/husse att avslöja det när/om hon/han känner sig redo för det.
Vad roligt. Men blir det en Stockholms kisse kan du ju berätta? :D

#18 Ingen Stockholmskisse även om han kommer att vara 08 i blodet för evigt. 
#19: Såklart, Stockholmsblodet kommer han inte ifrån 
#17 HAN ÄR MIIIIIIIIIIIIIIIN! och jag är så himla glaad!!!!
Lilla Ingemund kommer att bli en Östersundare, och jag hoppas att han kommer att trivas med det. Haha!
Väntan är olidlig!
Och jag är så otroligt glad att jag har fått förtroendet för denna underbara lilla kille

Det kommer att komma massa bilder så fort han är hemma 
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Grattis!!! Har han ärvt spotlesskatternas underbara temperament så ha du just köpt dig en guldklimp 
#21: Ja GRATTIS! Han är super duper fin killen. Du har väl längtat länge efter en egen kat.4? Så grattis 
Tack tack !

Jag är säker på att han är helt underbar!
Jag har längtat nu i tio år, och det känns obeskrivligt bra
Jag är så exalterad sedan det blev bestämt, och även fast jag ska hämta honom nästa vecka känns det som en evighet.
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

#24 kan du inte komma förbi och hälsa på när du ändå är i stockholmstrakten?

#24 Väntan och längtan är alltid som värst just de sista dagarna, jag vet hur du känner. Du vet ju redan att vi känner att du har rätt hem för Ingemund, men det skadar ju inte att säga det igen.
Nya bilder får du imorgon.

#24 Jag är jätteglad att Ingemund kommer att bo hos dig. Han kommer säkert att få det bästa av katthem hos dig.
#25 Det lät väldigt trevligt, ska bara kolla med min chafför om han vill åka lite tidigare från Östersund. Vi åker ju bara över dagen
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
#26 Ja det är verkligen olidligt. Vad kul det ska bli att se fler bilder på min lilla sötnos
.
#27 Jag blir så otroligt glad av att höra det. Och jag är så tacksam över att jag får förtroendet med denna lilla skatt. Jag kan inte riktigt förstå än att han är min än, men det förstår man väl när han sitter i bilen hem
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Så fine gutter! Grattis med en flott gutt #29
Ja gratulerer
Kunne veldig gjerne tenkt meg han selv.
#30 & #31
Tack så jättemycket, han är så underbart fin
Bara fem dagar kvar nu!!

Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Åh, alltså du (ni) får gärna dela med er av bilder på skönheten tills fredag
vad ska han heta där hemma i Ö-sund sedan?
#33 Spotless har tagit bilder som kommer att komma upp 
Han kommer att kallas för Ingemund här hemma, jag har pratat alldeles för mycket om honom för att kunna ändra namn nu.
Och jag tycker att Ingemund är så otroligt gulligt, så det kommer han fortsätta att heta.
Fast jag kommer ju med all säkerhet kalla han massa smeknamn, det blir ju lätt så.
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Men vad kul att han får behålla stamnamnet, det gillar jag. Håller med om att Ingemund är gulligt och han har ju börjat se ut som en Ingemund.

#36 #37 #38

Snart springer jag till stockholm och hämtar honom.
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

#39 Jag kommer kanske känna lika dant (fast tvärt om) när han flyttat norr över!? Du får hålla hårt i honom då.
Vet att du fick fler bilder, har jag missat någon du tycker mer om? Några var ju väldigt lika varandra…

#30 och #31 Skoj att ni känner så!

Inge kan komma hem till mig. Gullunge

/Elisa

#47 …men sambon då!? 
En okastrerad Cheijjen är inte heller den mest lyckade kombinationen med "långhårig" avelshane.
Kanske någon gång i framtiden… ? Du har ju intresset och bor "på rätt ort".
#42 Jag kommer att hålla hårt i honom, haha!
Han är så fin på alla bilder, så det spelar ingen roll.
Jag längtar så otroligt mycket nu, blir bara mer och mer för varje dag som går.
Men nu är det ju bara fyra dagar kvar
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
#49: Vi byter ut sambo mot Inge och kastrerar Cheijjen a.s.a.p? 

#51 Ja, men det är klart!
#50 Ja, han är fin! ♥ Tänk, i slutet av veckan så bär det av. Vilken mysig helg ni har att se fram emot.
Hade jag inte haft ferila katter och hade tänkt ha dem så ett tag till så hade jag gärna tagit Inge.
De är så söta de små killarna och lilla Ingvor är ju bara för söt! Jag måste nog ha en Balines oxå
It's a cat's world… adjust! :)
#39 tyckte jag såg nåt som sprang förbi på vägen utanför 
Om du ursäktar så tycker jag dock att Inge är sötare 
Cats are like potato chips - you can't have only one!
#54: Du har "fel" live är båda lika söta. Bilderna är orättvisa 
Klart dom är söta båda två
Det är nog bara det att jag gillar den ljusare färgen mer. Jag älskar ALLA katter 
Cats are like potato chips - you can't have only one!
#56, vad bra! :D
Spotless: Och faktiskt - hade jag varit ensam att bestämma inflytt av katter hit så hade jag skickat en seriös intresseanmälan på Inge. Cheijjen ska ju kastreras i juni så på den fronten hade det inte varit problem. Så det är ju själva fan att man inte får vara självbestämmande
Cheijjen behöver en ligga-hög-kompis och jag behöver mer kattgos! + att avel är intressant!
#54 Haha!
Självklart förstår jag att man tycker olika, och det är bra
Ska bli spännande att se de live, ska tjuvkika på Ingvor också
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

# 54
Jag tycker det ska bli roligt att du får se de andra syskonen också. Synd att jag inte kan vara hemma när du kommer.
Men att Ingemund harr hittat rätt hem tvilar jag inte på
Jag tycker att det ska bli jättespännande att se de andra också.
Det är jättesynd att vi inte hinner ses, men det kommer att komma fler gånger. Jag får ta med Ingemund och ställa honom i Stockholm sen någongång 
Vilken tur att du känner så.
Det glädjer mig 

Nu är det bara tre dagar kvar. Haha!
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

# 60
Det låter jättebra. Kör försiktigt när ni åker hit, Ingemund väntar på er.
# 52 Jag hade helt missat din kommentar, haha! Det kommer att bli en underbar helg
Vi ska gosa hela helgen, och det ska bli så mysigt.
#61 Vi ska köra försiktigt, och bytas av att köra
Jag kommer dock inte kunna sova någonting i bilen, kommer vara alldeles för exalterad. Jag hoppas att han kommer bli glad när vi kommer 
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Nu är Ingemund besiktigad. Som väntat fanns inget att anmärka på. Han var sååå duktig, både hos veterinären och i bilen dit och hem igen. Jag kan också tala om att han väger 1,72 kilo.
#63 Åh vad skönt att höra!
Jag längtar så mycket nu, men nu är det inte långt kvar.
Ska bli så kul att träffa honom, och lära känna hans underbara personlighet
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Gulleplutt 
#65 imorgon kommer jag och hämtar sötnosen!
han var sååååååååå söt på bilden, och jag håller på att längta ihjäl mig!
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Snygga killar! 
#67: Han är ju än mer vacker påriktigt. Helt underbar grabb!
#69 kan tänka mig det, ska bli så spännande.
nu är vi alldeles strax påväg!!!

Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Sedan ett par timmar är lille Ingemund på väg hem till sitt nya hem, jag hoppas av hela mitt hjärta att han tar bilresan med ro. Att han har hittat rätt hem känns i hela kroppen.
Så här såg de ut precis innan nya matte och husse kom, mys med syskonen. ♥ Det såg ut så när de kom också för den delen, tre trötta små liv med magen full av nötfärs.
#70 Tack för idag, jag är så glad över att jag fick möjlighet att träffa dig och din sambo. Lycka till nu! Hör av dig och berätta hur det går och tveka inte att fråga om du/ni undrar över något. Vi hörs snart igen!

#71 Jag tror också att Ingemund har hitat rätt och ännu mer sedan jag fick träffa dig och din sambo. Jag är glad att han fick flytta till er och han kommer säkert att trivas bra.

Åh så söta alla är!!!!!
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Ingemund var jätteduktig på bilresan hem, han sa inte mycket alls. Han trivs hemma nu, vilket han verkade göra nästan direkt. Min ragdoll Ethan har börjat att gilla att ha en liten krabat i huset. Ingemund charmar alla och jag skullle inte kunna tänka mig ett liv utan honom nu. Han är verkligen en liten skatt, och vi är så lyckliga över att ha honom.
Bilder kommer idag, jag har ingen dator hemma och har inte velat lämna honom allt för mycket, så jag har inte tagit mig tid till att uppdatera på internet än.
Tack för en underbar katt! Och jag lovar att hålla er uppdaterade på hur det går och en massa bilder. 
Amanda Hurtigh
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

#75 Vi är lika glada vi att ni och Ingemund har funnit varandra! Tusen tack för all uppdatering så här långt. Ethan smälter snart för lillgrabbens charm han också och det har ju gått jättebra så här långt, lite fräs får man räkna med.
Vi ser till att hålla kontakten och tveka aldrig att fråga om du/ni undrar över något. Kram till er tvåbenta och puss till de fyrbenta! 

Instämmer