Girls & boys!
I dag har vi hatt en liten photoshoot der jeg tok nærmere 500 bilder av alle kattene våre minus Faffa. Hun ville ikke bli fotografert, syntes kanskje hun ikke var kommet helt i shape etter siste drektighet
Etpar av de andre kattene var veldig motvillig, men ga seg for overmakten
Det var et vanskelig lys i dag siden det er overskyet ute. Blitzbildene ble overeksponert, bildene uten blitz ble så som så. Gleder meg til en søndag der vi har skikkelig sol og godt fotolys!
Første jente er Wen. Hun ble kastrert 18.mai og skal flytte til Oslo i løpet av sommeren der hun skal bo sammen med en orientalergutt.

Men oj va fina
Første gutt er den eldste, superkosegutten som er altfor glad i mat og skal sendes på slankeleir i kjellerstua sammen med Puma og Lion-O. Da har de mulighet til å bruke kattegården, og ingen mulighet til å spise mer Kitten
Tror det skal hjelpe på kondisjonen 
Muffin som pleier å like fotografering var ikke innstilt på det i dag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så fina bilder Lisme! jag är ju helt kär i Muffin :-) och Lion-0 är bara så gullig!
Må barre få si at langhår er veldig fint. Fine katter du har

/Elisa

Så fina kort! Vackra kissar 

Åhh vad jag saknar min lilla Araza när jag ser Puma, de var så lika!

Så fina de är!!
& vad jag skrattade gott åt din kommentar: Faffa vill ej bli fotograferad för hon tycker nog att hon ej kommit i form efter dräktigheten
#22 hihi……
Nå har jeg akkurat fått resultatene av Brunos DNA-tester og det ble full klaff og som et Kinderegg for "mor"
Heller ikke Bruno er bærer av PRA og han bærer på dillusjon og sjokolade!!! Snakk om fullklaff! Me happy 
Härliga bilder,jättefina katter
Jättefina bilder, Lisme! Jag är svag för Wen. Guttungen är ju också så gudagod…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Fina kissar 
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
#14 Överdos av söthet! 
Superfine bilder av den vakre gjengen din lisme.
Jeg som elsker rødt så forguder jo han Lion-O,Men tigergutt/Dunderklumpen er jaggu ikke langt unna favorittstempelet han heller.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilka fina bilder! Jag gillar Wen lite extra och Lion-O så klart.
Bilderna på lille dunderklumpen och Lion-O är hjärtevärmande och precis så är mina grabbar med bebisarna också.
Blåtabbyien blender for alle de andre 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tusen takk for komplimentene til kattene våre! Jeg har meldt meg inn i den lokale fotoklubben så nå er det håp om bedre bilder på sikt!

Men herregud vilka fina bilder på FINA katter!!!
Jag har S*Feng s All That I ve Gots syster S*Feng´s Earthquake:) vad fin henne bror är! ;)
Tusen takk! Ja lille Prillemann er en flott gutt ;o)
Jag gråter alltid lite när jag ser bilder på mina uppfödningar. Alla har sin egen lilla plats i hjärtat. Lille gossen vad stor och ståtlig han har blivit! Puss från oss! Vilka fina katter allihop! 
Ja det er så rørende å få bilder av kattunger som er blitt store og flotte!
Bruno har vokst skikkelig og er nesten like stor som hunnkattene våre. Han er en aktiv krabat som leker og lekeslåss med Lion-O, Tarutao, Puma og lille Tigergutt - og så må han kose litt med Muffin. Han suger på tunga, sikler så det blir kliss klass vått på Muffins mage og tråkker i vei ;o) Han er veldig kosete og veldig opptatt av Finn-Ove