forts. på du vet att du har en..
Hagia elsker høyder :-)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Haha..
Hur får du in stor bild?
Trykker på vise bildet,kopierer og klistrer inn bildet når jeg redigerer innlegget mitt igjen 
Enkelte orientalere er også veldig interesserte i kunst 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Jeg lover,ikke flere bilder av Hagia i denne tråden på en stund. Men hun er jo så morsom og hjelpsom
Jo hun elsker både høyde og kunst,og man kan jo bruke mennesker til å få litt mer høyde på seg mens man studerer kunsten…. 

hur får ni in bilden textrutan?

#12 haha inte ensam om att ha växter med bitmärken ser jag
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Är det Odin lille barnbarn som är så duktig? 
Jag jobbar för fullt för att få min hund att bära nycklar, klillen kanske vill komma hit och visa honom hur man gör..
/Elisa
Bortsett från ögonfärg och öronplacering är Saga och Hagia otroligt lika i sitt färgmönster! 
/Elisa
Man kan ju säga så här, mina växter lever på lånad tid *fniss*
När jag köpte Smilla 2004 hade jag massor av fina växter. Nu har jag inga alls…
/Elisa
När du kollar in i råttburen och tycker att att en av råttorna plötsligt blivit väldigt stor

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind

#22 Ha ha ha - det ser verkligen skojjigt ut! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När kattungarna ska döda toffel…
Kolla det hysteriska tuggandet i slutet.
När det låter så här hemma …
När matte vänder ryggen till
Behöver man faktiskt golv??
Kan någon snälla berätta hur man raderar ett inlägg???
#30 Det må jeg eller Nilla gjøre.Skal gå inn å slette de to tomme nå jeg 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#17 Zandrinos Odins barnbarn, ja det är det.
Kanske han vill ;P

Så roliga bilder… hahaahahaha

#21 Men hur går detta?? Umgås de?? Otroligt! Härlig bild!!

#35 Haha herlig! 
Hur lägger ni in bilden i själva textrutan?
Klickar på bilden i den lilla rutan så den öppnas. Högerklickar på bilden och välj "kopiera"
Gå tillbaka och välj "hantera inlägg" sen redigera. Högerklicka där du vill ha bilen och väl "klistra in", när den fråga om du godkänner att klistra in så säker du ok. Sen högerklickar du och väljer "klistra in" igen.
/Elisa
Tack Kalindas, det var snällt! 
#39 Veldig sant 
En sak till!
När allt i bokhyllan är sk ”katt konst”!
När jag låg i soffan igår, tänkte jag att man är så van vid att ha siameser i armhålor, mellan benen, på benen; att det är som en förlängd kroppsdel - som man är så van vid!

När jag låg på sjukhus kunde jag inte sova; hade ju inga siameser att sova med.
#38 Ett förtydligande ang. hålen.
Min siames Ruben älskar att bli buren runt om i lägenheten.
Även om han är kloklippt så blir det små hål i tyget. Till slut fick jag byta om när jag kom hem, för annars hade jag hål i alla tröjor. 
Min älskade Ruben hoppar upp ibland på min axel direkt från golvet!
Har tyvärr ingen bild men du vet att du har en *** när huskatten smidigt hoppar upp på bordet och gör en perfekt landning, efter henne susar en sys upp och landar i stekjärnet fullt med sås!
(ljummen som tur var, jag skrattade så jag grät och inte ens pappa som annars blir arg när de är på bordet kunde låta bli att dra lite på smilbanden!)
#47 Hahahaha 
Puttar upp!
Du vet att du har en kat4 när du vaknar på morgonen och har en katt bredvid dig under täcket <3
Har ingen bild just nu men lägger in senare..
När grannen tittar snett på mig för hon tror att det är JAG SOM LIGGER I BREVLÅDAN. 
Hon talade om för mig igår ”Du har smarta katter” sa hon. Jag fattade först inget… Men sen berättade hon att varje gång hon kommer hem, skramalde min brevlåda (den är belägen långt nere på min gamla dörr) och hon trodde först att det var jag eller ett barn.
Jag förklarade raskt att det var mina kära siameser. 
HA HA HA! 

dom kan ställa till BUS! :-D
… när du blir klappad av katten i stället för att du klappar den 
Cats are like potato chips - you can't have only one!
#53: Än kan inte min hoppa in i kylen (tack och lov) men det kommer. Hon ser lika sugen ut varje gång den öppnas hehe :)