Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1175 ggr
berthagenn
0

Siames galen i ballonger!

Ha ha ha!

Roliga bilder på denna siames. Dock ej min blogg. Men väldigt väldigt fin!

Skrattande

http://www.ballongkatten.se/

berthagenn
0

Har något ett hett bloggtips med siameser/orientaler? Älskar att läsa dessa. Skrattande

tanteva
0

Glad Jag ska köpa en ballong till Marios pinne! Han har en pinne som han är helt galen i och vi tröttnar MYCKET fortare än honom på att leka med den!

Cats are like potato chips - you can't have only one!

berthagenn
0

Detta är faktiskt ett superbra tips jö. Mina killar är galen i sina pinnar här hemma, och jag tröttnar tidiagre än dom…;) Cool

Sussi89
0

Vad roligt! Nästa gång jag är på någon markand ska jag köpa hen någon ballong till mina katter! Det kommer dom ju tycka är jättekul!

#2 och 3 - vad är det för pinnar? Vanliga träpinnar dom har hittat? :P

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

berthagenn
0

Typ som jag har köpt på supercat eller tassalogen. Tassalogen är skitbra!!!

http://www.tassalogen.com/shop/index.php

Hon har metspön som är extra långa. Skitbra att leka med!Skrattande

tanteva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är en pinne jag köpt på djuraffären - den har en lång svans i plast. Svansen försvann snabbt, det tog inte många minuter att leka sönder den och jag fick sopa plastremsor Skrattande men pinnen lever kvar med en liten liten tofs i ena änden och den är så älskad. Mario går och bär runt på den och kräver att man ska leka med honom. Då kan det se ut som på bilden :)

Cats are like potato chips - you can't have only one!

Siameshona
0

#6 Härligt! En flygande kattSkrattande

berthagenn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bifogar bild på en söndertrasad stackars pinne. Men älskad är den!!!Kyss

MalinL
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kul! Katten i bloggen är min uppfödning S*Vildbackens Carrie, kullsyster till S*Vildbackens Christine. Skrattande

Sussi89
0

#9 Så roligt, väldigt fin katt måste jag säga!Skrattande

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Supinesophie
0

#5 Jag har också ett jättelångt spö, man kan liksom sitta och se på tv och vifta med spöet fram och tillbaka så har katten nåt att göra xD

berthagenn
0

Jag drar spöet över soffan och ner på golvet, så dom får extra motion Skrattande

Supinesophie
0

#12 Samma här. Från soffan, över soffbordet, ner på golvet. Och så tillbaks till soffan..