Siames galen i ballonger!
Ha ha ha!
Roliga bilder på denna siames. Dock ej min blogg. Men väldigt väldigt fin!

Har något ett hett bloggtips med siameser/orientaler? Älskar att läsa dessa. 
Jag ska köpa en ballong till Marios pinne! Han har en pinne som han är helt galen i och vi tröttnar MYCKET fortare än honom på att leka med den!
Cats are like potato chips - you can't have only one!
Detta är faktiskt ett superbra tips jö. Mina killar är galen i sina pinnar här hemma, och jag tröttnar tidiagre än dom…;) 
Vad roligt! Nästa gång jag är på någon markand ska jag köpa hen någon ballong till mina katter! Det kommer dom ju tycka är jättekul!
#2 och 3 - vad är det för pinnar? Vanliga träpinnar dom har hittat? :P
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Typ som jag har köpt på supercat eller tassalogen. Tassalogen är skitbra!!!
http://www.tassalogen.com/shop/index.php
Hon har metspön som är extra långa. Skitbra att leka med!
Det är en pinne jag köpt på djuraffären - den har en lång svans i plast. Svansen försvann snabbt, det tog inte många minuter att leka sönder den och jag fick sopa plastremsor
men pinnen lever kvar med en liten liten tofs i ena änden och den är så älskad. Mario går och bär runt på den och kräver att man ska leka med honom. Då kan det se ut som på bilden :)
Cats are like potato chips - you can't have only one!

#6 Härligt! En flygande katt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kul! Katten i bloggen är min uppfödning S*Vildbackens Carrie, kullsyster till S*Vildbackens Christine. 
#9 Så roligt, väldigt fin katt måste jag säga!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
#5 Jag har också ett jättelångt spö, man kan liksom sitta och se på tv och vifta med spöet fram och tillbaka så har katten nåt att göra xD
Jag drar spöet över soffan och ner på golvet, så dom får extra motion 
#12 Samma här. Från soffan, över soffbordet, ner på golvet. Och så tillbaks till soffan..