Tickat var det här =)
Ja det var det där med att beställa… I denna kullen hade jag beställt e vitfläck av hanligt kön att behålla själv var tänkt, men nä. 4 fina starka pojkar men ingen vitfläck, än. Jag håller tummarna att siamesen kan vara en röd sys men tiden får utvisa. Hur lång tid tar det innan en röd siames färgar ut? Gänget består iallafall av en chokladtickad, 2 rödtickade och en röd siames (tror jag)
Awwwww!!! Godingarna!!!!
Så fina dom är^^ chokladticken
och var är mina lilatick? Sa ju klart och tydligt till Cisco att göra en sån ;) (får jag låna den bilden till min hemsida? :) )
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såklart =) Jag fixar bättre snart =) Zenita hälsar till Cisco att det gjorde vi bra =)
Tack! :) Cisco hälsar tillbaka att han saknar henne ( den andra honan som var här fick han bara stryk av :P )

Om du vill se veckobilder på en rödtabbymaskad siames kan du gå in på vår hemsida, klicka på kattungar, sen scrolla ner till kill-bill kullen och sen klicka på Bill.
Hoppas han är SYS!
- S*Broddan´s - www.broddans.se

#4 Tack =) verkar som om tålamod är det enda som behövs helt enkelt.
Vilka sötnosar!
Så fluffiga små bebisar!! <3
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Jag hade en rödmaskad SYS, tog evigheter innan han maskade ut och jag kunde se att han var en SYS. Han blev även reggad som creme. Men då han såldes till sällskap reggade vi aldrig om honom.
Säg till om du vill ha bilder.
Lättast att lista ut om de är SIA eller SYS är att kolla på tassarna. Bicolour har nästan alltid vita tassar.
Grattis till kullen! Rödtickat är så vackert! 
/Elisa
Haha, det där med felexpedierade beställningar kan jag allt om. 
Grattis till en härlig färgblandning i alla fall. Rödtickat är sååå läckert!

Grattis 
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Gratulerer med kullet!
Vi har hatt en rød sys og det tok VELDIG lang tid før vi så at han var sys, faktisk var han over 3 mndr gammel.