OT: Skitreklam.
Är det bara jag som blir arg när jag ser denna typ av reklam här på SiF? 
_Vill du vara otrogen? _Saknar du krydda i föhållandet? Chatta & flörta på Prime-Date.se
/Elisa

Haha! Som om vi kattgalna skulle få napp ändå!
Min presentation skulle vara:
"Hej, jag bor med mina sju katter i en etta, ska vi börja dejta?"
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Just den reklamen har jag inte sett… men jag är rätt nykär så den hade inte funkat särskilt bra på mig ändå 
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Nej, hitta någon på ett såkallat seriös dejtingsida genom att tala om att man har massa djur. Det fungerar inte. Eller, det fungerar, men då får man "vi tar vad som helst" killarna på sej och DET vill man inte! 
Men kan nästan lova dej att på dessa otrohetssidor får du säkert napp. 
/Elisa

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ser aldrig reklamen…
Inte jag normalt heller. Men denna var precis framför ögonen. Stör mej att folk tjänar pengar på otrohet…
/Elisa
Håller med dig Elisa. Helt sjukt att uppmuntra till otrohet.
Cats are like potato chips - you can't have only one!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nej jag tyckte den var rolig.
Men hade inte lagt märke till den förrän du tog upp detta.
Med 6 katter så har jag tillräckligt med krydda i tillvaron och otrogen känner jag mig varje gång jag har knäet fullt med katter och en sitter nedaför med bedjande ögon
Jag har inte heller lagt märke till den förrän nu, men jag brukar sällan lägga märke till reklamen.
It's a cat's world… adjust! :)
Synes fantasien til folk er fantastisk når man ser hva enkelte forsøker å tjene penger på. Det eneste man kan gjøre med sånt er å le ;o) Normalt tenkende og normalt smarte mennesker går vel ikke på sånt?

Precis som att man "måste"uppmuntra folk att vara otrogna! Tror jag knappast! Det klara de bra själva!
Jag undrar om vi Siames- och Orientalägare är mer döva än andra? Med tanke på den här annonsen:
Hörapparatwww.earstore.se Hörselhjälpmedel av högsta kvalitet till bra priser. Snabb leverans!

SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Mulig den er ment kun for deg kalindas for jeg ser den ikke.Du har nok surfet for mye inn på slike datingsider.. 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jupp, jag är alltid inne på otrohetssidor…
Eller kanske inte…
Den var bra. 
Innan visade de här ovanför en reklam för de som ville hitta en fru i Lettland. Någon som känner sig lockad? 
/Elisa
#13 Javisst frister det! Men det må være ei som elsker husarbeid og har en stor formue som hun vil gi meg ;o)
Jag blir irriterad vart jag än ser den där reklamen. Det är ju helt sjukt?!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?