Jamar när jag duschar
När jag duschar så sätter sig Oddie och jamar allt vad han kan. Jag har dörren till badrummet öppen; han kan komma in i duschen om han så ville. Men han sätter sig utanför dushen/badrummet och vrålar högt och oavbrutet tills jag är klar, har torkat mig och lyfter upp honom. Då blir han tyst igen. (eller ja, han börjar spinna istället)
Varför? Jag fattar inte…
Han är rädd att du ska drunkna eller förvinna i det otäcka. Flera av mina är likadana. 
/Elisa
Haha ja så är det nog xD Liiite irriterande bara..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dem är roliga våra katter. Kelso och Fancy brukar också skrika när jag duschar. Jag tänker mig att monologen går ungefär såhär -"Matte, du blir blööt om du står där!" -"Matte vill du verkligen bli blöt?" -"Jag skulle du ALDRIG kliva in i den där frivilligt" -"Att bli blöt är jätte jobbigt" -"Och nu blir vi blöta om tassarna också", -"Matte, de är oansvarigt att lämna oss ensamma här ute, tänk om vi behöver gosa", -"Vad gör du där inne egentligen?" osv. :) /Elvira
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Jag har fyra som står och ropar på mig och dum som jag är så svarar jag.
Då har jag genast 2 katter i duschen -Kitty och Bamse (en av hussisarna) De leker med vattenstrålarna och sedan får man jaga blöta katter.
Svarar man inte så kommer de inte in i duschen, konstigt nog så är det bara när jag duschar när övriga familjen duschar så bryr de sig inte,
It's a cat's world… adjust! :)
Mina är så roliga. Lyxar till det ibland och kryper ner i badkaret och Luigi blir helstressad och det ser ut som om han försöker komma på hur han bäst ska rädda mig från döden. Mario är jättenyfiken - sitter på badkarskanten och balanserar. Väntar på den dag då han ska trilla i :)
När jag ska duscha stänger jag dörren så då står dom utanför och skriker. Vet inte om det beror på själva duschandet eller på den otroliga skymf mot dom det är att jag stängt en dörr. Så får man väl inte göra??? 
Cats are like potato chips - you can't have only one!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Stängda dörrar går ju helt bort. Det är ett under att dom godkänner att ytterdörren är stängd 
Castor sitter snällt å väntar utanför duschkabinen när jag duschar. Men så fort jag är klar så klampar han in. Det är jättekul att bli blöt om fötterna. Å när sen moppen kommer fram för att torka bort överflödigt vatten, då är det himmelriket. Tycker han alltså