Ny här
Hej - hittade inget presentationsforum, men jag hoppas det är okej att skriva här. Hittade den här sidan i går kväll när jag "porrsurfade" kattuppfödarsidor. Drömmer om fler siameser, men maken tycker det räcker med två. Han är konstig han 
Vi är ägda av två siameskillar som är drygt tre år. Mario är den lilla, vilda äventyraren och Luigi är den stora, försiktiga stugsittaren. Mario älskar att gå ut i koppel och upptäcka världen, Luigi springer in under soffan så fort han ser kopplet. Båda är SIA n21 och kommer från Moramyran.
Ska bli kul att se hur ni andra har det med era siameser :)
Cats are like potato chips - you can't have only one!
Välkommen, du är verkligen på rätt ställe! 

Välkommen hit :-)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Välkommen!
Välkommen..:-)
/Elisa
Välkommen! :-)
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Välkommen! Minns jag fel eller har du en bild på när din katt ligger typ på rygg med benen åt sidan eller hur man säger? Prinsarna av siamesien? 

Välkommen! :)
Välkommen! Är det samma Mario och Luigi som är på famlijekatt? Jättefina katter. 
#8 känner inte igen bilden du beskriver så den här gången är nog mina vilddjur oskyldiga - även om dom kan ligga precis hur som helst :)
#10 Japp, det är samma katter. Men jag är inte på familjekatt o skriver längre. Har slarvat bort lösenordet 
Och nu ser jag också min Avatar! 
Cats are like potato chips - you can't have only one!
#11 Okej, det var det jag tyckte xD
Jag har min SIA n21 där också fast jag har inte varit in på länge..

Välkommen hit! 
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Välkommen till Siames i Fokus - kul att du också har världens bästa katter! De ser otroligt fina ut 
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se