Koppelpromenader är läskiga...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
…hälsar Cheijjen. Idag tog jag ut henne på hennes andra promenad. Den första var för en månad sedan och det var så läskigt.
Idag testade jag igen och det var inte mindre läskigt nu heller.
Vi var ute i 10 minuter sedan tyckte jag synd om henne och vi gick in. Blir lite avis på er som har sådär "Coola" katter som tycker det är kul redan på en gång.
Titta så läskigt:
Det där är ingenting mot mina som jag hade förut. Så fort man satte dom på backen så sprang dom upp för benen och sen hängde dom där. Kan ju säga att var sommar och shortsväder. 
#1: hahahahaha. Ja så feg var ju inte min tjej 
Det funkade lite ibland att gå med henne, gick man ifrån henne så sprang hon skrkandes efter än *lämna mig inte jag vill inte va sjäääälv*
Ja dom är ju inte vana så dom ser och låter lustiga. Hoppas din kisse blir van. Du får gå ut ofta med henne så hon vänjer sig. 
Tänkte det. Ska gå ut en snabbis med henne imorgon också om det inte regnar. 
Hon vänjer sej säkert. Klart det är läskigt i början.
Och sen när hon vant sig så blir hon beroende bara så du vet :P
#5: Så klart jag vet :)
#6: haha, förväntar mig ingenting annat ;)
har en som inte tycker det är så kul ute och så har jag en som gärna följer med som hund i koppel och en som är lydig som en hund så hon brukar följa med lös :-) alla är de olika…. 
Haha javist. Men är helt 100 på att hon kommer älska det sen. Min huskatt fångade en fågel på kvällspromenaden. Super jgare ;-)
Jag längtar tills jag får hem min pojke så att vi också kan börja promenera lite 
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Jaa. Värsta snyggingn du fick. Han är riktigt fin.
Vi var lite tuffare idag:
(Men så hade vi sällskap av den snälla huskissen Pantera också).
Guh va fin hon är!!!
Måsta bara få det ur mig 

Så duktig tjej! O vilket fint ställe att gå på promenad på!

Härlig promenad! Du ser! klart det är läskigt 1:a ggn, men de vänjer sig. Till slut kanske hon blir som mina killar: de kommer rusande när man rasslar med kopplena
Min Mario var väldigt försiktig i början också, men nu är han galen och skriker och vill gå ut hela tiden
I går var vi ute på en långpromenad och han sprang till och med lite för att hinna så mycket som möjligt.
Luigi däremot … han vägrar. Han har vågat sig ut på altanen, men det var tog nog inte en minut förrän han sprang in igen. Första gången vi testade att ta ut honom - när vi fortfarande bodde i lägenhet - då blev han så rädd så han kissade ner min make. Så … han mår nog bäst av att vara inne. Men samtidigt tycker man lite synd om honom för han är så nyfiken samtidigt. När Mario är ute på gården, springer han runt inomhus och följer med runt huset via fönstren 
Cats are like potato chips - you can't have only one!
#11 Ja det är han verkligen, och jag är så glad.
Hoppas din söta tjej snart känner sig helt säker ute, det ska nog inte ta så lång tid 
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
#16: Haha, "sprang för att hinna med så mkt som möjligt" låter ju förbannat smart av kissen 
Jag tror man blev modigare med snäll kisse och två människor med sig. Pantera va så snäll och talade om för Cheijjen att det inte är farligt ute.
#13: Tack!