Kattunge(ar) sökes
Hello!
Min vänn vill ha en eller två kattungar. Hon har ju förlorat två oriental och har en kvar som vill ha kompisar. Jag har inge kattungar just nu och tror att jag inte kommer att ha någon snart heller. Därför frågar jag om någon har en/två gullig kattungar till salu just nu. De kommer att bli endast husdjur och måste vara mycket kramfulla (är det ett ord??) cuddly! och gullig,
Jaime x

Hon bor i Gävle btw

Vi har kattungar i Sala men de är bara en vecka
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Tack! Är de orientaler?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har två kattflickor kvar till salu, en balines och en siames. De är 10 veckor. 
bilder finns på min hemsida www.balines.se

Balineser och långhåriga orientalier
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

lovely - passing these on to her now :)
Jag har 2 siameskillar kvar till salu, fast jag bor i Gbg så det är kanske lite långt. www.nelliots.se
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Puffar för S*Småningom som har några ljuvliga småttingar till salu.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
S*Rufu's har kattungar som är leveransklara vecka 22. De finns i Järna (Södertälje). Växer upp i barnfamilj och är mycket goa och sociala. Det är balineser och korthåriga orientaler (varianter).
Min hane, Stålhenrik, är pappa till kullen och jag ska hälsa på dem på lördag så då kan jag ordna massor med bilder ;)
Här är en länk till Lindas (uppfödarens) annons så länge, http://www.blocket.se/stockholm/Oriental_och_Balines_kattungar_33533160.htm?ca=11&w=3

Jag har 1st Siameshane kvar i min kull, men bor i GBG så det kanske är för långt?? Väntar en kull till i Juni … 

jag har en balines och en siames som är leveransklara=) lilamaskad och lilatabby. Två bröder. Kramsjuka till tusan!

Liilu - jag har PMat dig. Hoppas att din vän hittar rätt kattunge, eller kanske till och med kattungar! Förstår att både hon och orientalen som är kvar saknar en (eller fler) kompis.

Ja! Tack tack!! Hon har länken till fokus nu och jag kommer att skicka informationen från pm! : ))
Hej Liilu!
Vi har underbara kattungar i huset just nu. Jag har skickat ett pm till dej.
Mvh
Maria
Hej!
Jag har flera kattungar till salu, dom är dock bara 2 veckor.Mkt kramvänliga!! Bor i Vimmerby.