Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 1088 ggr
Rokkur
0

Hjälp, jag ska ställa ut!

Ja, ska äntligen få tummen ur och börja ställa lite mer. tänkte ställa på boråskattens utställning i sommar.

Tänker ställa ut iaf Gimlie och Johan, vet att dom ska anmälas till klass 11, Junior, men vad ska jag mer tänka på när jag fyller i anmälningsblanketten?  Sist jag ställde ut blev det ju fel, men Lotta

( Lijekattens) hann se det  så vi fick bytt innan utställningen startade Glad

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Maxima06
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänk på att det är nya utställningsblanketter, ser helt annorlunda ut än de gamla men är inte så svåra att fylla i, man fyller i för bägge dagarna på samma lapp om man ska ställa 2 dagar.

kalindas
0

Är det Sverak eller WCF du ska ställa i? 
WCF har anmälningsblanketter på http://wcfnordic.se

/Elisa

Sussi89
0

Jag tror väl det är Sverak, ska nämligen ställa ut där också. Så det är väl bara att skriva ut från Sveraks hemsida? Blanketter? Det gjorde jag idag iaf. Hoppas det blir rätt Tungan ute

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

[nollottan]
0

Vilken menar du? den som är i Alingsås 18-19 juli eller den i Borås i Augusti? vilket som så ska jag på båda :-) Viktigaste när du fyller i är att skriva kattens STAMNAMN inte tilltalsnamnet Flört Fyller du bara i alla rutor ska det inte vara några problem. Annars så brukar klubben märka det och säga till/be om komplettering. När du skickar in det till din klubb kan du ju be dem kolla genom den en extra gång så allt blir rätt innan de skickar de vidare :-) (grupp behöver du inte fylla i)

Sussi89
0

Både jag och Moa fastnade på en ruta där det står "grupp". Kan dom mena vilken Kategori katten är, nu då kat 4?

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

[nollottan]
0

Nej grupp behöver man inte fylla i när det är Kategori 4. Norskskogkatt har grupp. Tex grupp 3 betyder blåa och svarta katter osv…

Sussi89
0

#4 det är den som är i Borås i Augusti :) Vi bor inte så långt därifrån så vi måste ju passa på att ställa ut där!

S*Winterwind

Sussi89
0

#6 jaha! Det hade jag ingen aning om! Men så bra, då vet vi det!

S*Winterwind