Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1252 ggr
[lisme]
0

Dunderklumpen er 3 uker!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Og han er en sterk og tøff gutt som gjerne terger kattene som kommer inn i kattungegården. Da prøver han å hoppe på dem, vifter med labbene og prøver å løpe bak mamma og gjemme seg Glad Alle kattene har veldig stor omsorg for han, og han blir stelt av de fleste - små gutter, stor gutt, voksen hannkatt og store og litt mindre jenter. I dag veier han 451 gram og ser ut som om han er 5 uker minst. Er fortsatt ikke sikker på fargen, nesespeilet er veldig mørkt noen ganger ser det blått ut og andre ganger ser det blått ut, kanten på ørene er blitt mørkere, potene er begynt å bli mørkere men ikke brune, halen er grå……

[lisme]
0

På bildet under ser dere hvordan fargen er på potene

SE*Wishetens
0

Han är så otroligt söt!

SE*Wishetens  - http://www.wishetens.se

[lisme]
0

Litt heng har vi da i øreflippene Flört

Attacks
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ååååh Kyss Blåtabby balinutt!! Uten tvil. Verdens fineste balineserfarge:-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Kyss

/Elisa

[lisme]
0

#2 Tusen takk! Han er til å spise opp Cool

På bildet under ser dere veldig godt fargen han har på nesespeilet

SacredSouls
0

Kyss Utrolig skjønn gutt Lisme. Jeg sier også blåtabby.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Tusen takk Veena! Er vi virkelig så heldige at han er blå?

Finn-Ove sa akkurat det jeg har tenkt….. Når jeg sitter i kattungegården og stryker på Dunderklumpen og han maler høyt, da er det så fantastisk at jeg kan gå gjennom alt trist,vondt og vanskelig på nytt igjen bare for å få lov til å oppleve en liten katteskatt som maler….. Det er et mirakel hver gang!

Finn-Ove prøvde å fotografere han i vinduskarmen for å se om det hjalp med litt mer lys. Lille gullklump syntes det var en særdeles dårlig ide Tungan ute

[lisme]
0

Tusen takk Line og Elisa!

Jeg synes blå er den ultimate fargen både på orientaler og maskede katter, og siden Phu (Jeanne D Arc av Ramithi) flyttet har vi ikke hatt blå katter. Jeg har derfor drømt om å få det igjen, og har tatt en litt utvidet DNA-test av Bruno for å sjekke om han bærer på dillusjon. Gjør han det, skal vi parre han og Faffa. Men nå ser det ut til at vi har vært heldige denne gangen! Snakk om One Hit Wonder Tungan ute

Her kommer et slags kroppsbilde av koseklumpen

SacredSouls
0

Kyss Jeg er så glad for deres skyld Lisbeth. Etter så mye motgang så er det så kjempe koselig at dere har fått denne ekstremt herlige dunderklumpen å glede dere over.

Han ser mer og mer blå ut for hvert bilde Skrattande Jeg er iallefall 99% prosent sikker. Tør ikke si 100 siden jeg aldri har hatt blåtabby selv.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liltith
0

Helt bedårande =)

MalinL
0

Underbar! Kyss

Siameshona
0

Åh. va fin han är.Kyss

kalindas
0

Tror också han är blåtabby! Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Så go han är! <3 <3 En riktig sötnos! <3

Helenaf76
0

Så go han är! <3 <3 En riktig sötnos! <3

ramithi
0

Skal hilsen fra mammaen til ho Phu.Glad

Jeg synes han er for lys under potene til å være blå så jeg haller mere mot det lilla. Men han kan være blå. Pga Floyd er veldig mørk til å være lilla han ser nesten blå ut.

Lykke til med gutten han ser bare så god ut.

[SoooL]
0

Oj oj oj oj så söta Kyss

[lisme]
0

Tusen takk!

#17 Takk for det! Du har helt rett i at han er litt for lys på potene til å være blå, men fargen hans har utviklet seg MYE saktere enn noen annen kattunge vi har hatt. Det er derfor vi har hatt problemer med å se hvilken farge han har. Men han er ikke lilla, det er jeg helt sikker på. Nesespeilet han er altfor mørkt til å være lilla, det samme er ørekantene.

marieirene
0

KyssKyss

Nilla
0

Han är underbar! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

oscarsine
0

Han er aldeles nydeligTungan ute Godt det endelig skjedde noe bra hos dere nå, fortjent er det:-))

[lisme]
0

Tusen takk! Det er veldig deilig og rart å ha en kattunge som ikke er blitt støttematet og/eller medisinert og der man sitter med hjertet i halsen når man skal veie han. Kunne lett blitt vant til det ;o)

alltidsiames
0

Han är helt ljuvlig och nyyyyyydelig som domaren Anne-Gro Edström brukar säga :-)