Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1277 ggr
Rokkur
2011-05-16 21:36
0

Dumma Herman!

Herman har bestämt sig för att han hatar Simsen, det har varit på g ett tag, men har sen Herman fått para 2 honor (blivit man om ni frågar honomFlört) eskalerat. Han har uppfört sig så illa att Simsen blir arg och rädd bara han ser Herman…… Så vet inte om det skulle hjälpa med en katsrering, har gått så jäkla fort! Simsen som är så snäll och aldrig varit nån bråkstake Rynkar på näsan

Simsen har fullt med småsår på kroppen efter Hermans framfart och det syns på Herman att Simsen börjar ge igen med samma mynt!

Usch, inte kul alls så nu funderar jag på att omplacera Herman innan det går helt överstyr så jag kanske måste göra mig av med även Simsen ( får aldrig hända!!!)Gråter Jädra herman, varför kunde han inte bara vara snäll vid Simsen!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Nilla
2011-05-16 21:48
0

Kastrera Herr Herrman. Då ordnar det säkert upp sig. Boka tid på stört. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[lisme]
2011-05-16 22:02
0

Enig med Nilla, og hold de to på forskjellige rom en stund framover.

Rokkur
2011-05-16 23:19
0

Kastrering ska bokas tid för imon, vet att det är enda att göra, får bara hoppas att han och Simsen blir kompisar igen sen. Simsen & Cyan bor i sovrummet, hittade nyckeln dit så Herman inte öppnar dörren!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

[Cisco-Fidel]
2011-05-17 08:45
0

Fy va tråkit :( hoppas dom blir kompisar igen sen!

Liljekatten
2011-05-17 09:00
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nä, fy så trist. Rynkar på näsan  Stackars lille Simsen. Ge honom en extra stor puss från "mamma" och så får vi verkligen hålla tummarna för att Herman lugnar ner sig efter Kastrering.

kalindas
2011-05-17 09:11
0

Ge Herman p-piller i samband med kastreringen, så kanske hormonerna går ner fortare.
Risk finns att det inte hjälper helt. Men håller tummarna.

/Elisa