Tack alla!
Vill bara tacka för att ni hjälpte mig när jag startade en tråd då min siames tjej började skrika helt hysteriskt nonstop!
Det visade sig att hon löpte. Tidigt ute kan man ju lugnt säga.
Köpte P-piller trots att jag är emot det och igår fick hon piller nr 2 och sen i natt har hon tydligen varit helt "normal".
Jag rymde hemifrån eller vad man ska säga
hon drev mig till vansinne och jag hade jobbhelg. Men idag åter hemma och hon är helt underbar, precis som hon var innan den natten då allt satte igång.
Hon är bara kelig, pratig (inte skrikig haha) och lite lekig. Vill ligga nära nära och mina andra katter är harmoniska igen.
Min sambo har varit underbar som stått ut med henne dessa dagar och nätter. Han är guld värd! Min ena katt vart helt personlighetsförändrad av Cheijjens löp. Aggressiv och gömde sig mycket vilket är sorgligt. Men jag antar att för lite sömn kan driva även den snällaste katten över kanten.
Så 1000 tack för att ni tog er tid att svara på mitt inlägg och kolla på mina filmer på hennes skrik. Jag hade aldrig själv gissat på löp. Utan om jag ska vara ärlig så trodde jag att hon hade blivit knäpp på riktigt och fick psykbrytet efter första nattens skrikande.
Nu ligger vi här i soffan. Cheijjen i mitt knä och halvlurar lite. 
Hon har även börjat tappa mjölktänderna hehe :)
Bjuder på en (icke nytagen) bild på hormontanten, min favoritbild:
Skönt att det "bara" var ett löp..:-)
/Elisa
Där ser man! Tur att man har en kastrerad hane 
Planerar du att kastrera henne sedan?

Så skönt att allt är ok igen! 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skönt att det ordnade sig
Ja, de är inte nådiga de här tjejerna när de löper, så skönt när parningstiderna är över och man kastrerat dem
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha ja alltså för mig så har ett löp aldrig varit bättre slutresultat.
Hade det berott på rastlöshet hade jag blivit knäpp.
Men herrej*vlar hur högt en sån liten katt kan skrika, galet 
Så bra att det löste sig! 

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind